Før hadde vi muligheten til å ta opp to samtidig, men så byttet vi til tv over fiber så nå kan vi ta opp 1.Greit når man kan ta opp, vi kan ikke det
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Før hadde vi muligheten til å ta opp to samtidig, men så byttet vi til tv over fiber så nå kan vi ta opp 1.Greit når man kan ta opp, vi kan ikke det
Ha en fin turNå skal jeg gå tur! Skravler med dere etterpå
♡ Februar 2015 ♡
Det er en koselig serieNei jeg skal rydde kjøkken å se home and awayskravles!
Oy... det er jo straks. Så stasTil onsdag![]()
![]()
![]()
♡ Februar 2015 ♡
Det er det ja, selv om de har mistet en del av de skuespillerne det var mest gøy å se påDet er en koselig serie
Ja mange av de gode gamle er borte. :/Det er det ja, selv om de har mistet en del av de skuespillerne det var mest gøy å se på
Det greier du godtOppdatert liste igjen, nå trenger jeg bare 23 innlegg til i dag![]()
Ja savner mange av de kjenner jeg, er ikke helt det samme uten deJa mange av de gode gamle er borte. :/
Det klarer jeg nok i køpet av kvelden jaDet greier du godther mangler jeg mye. Mamglet nesten 200 tidligere i dag.
Nei så absolutt ikke.Ja savner mange av de kjenner jeg, er ikke helt det samme uten de
Håper det. Må jo prøve å henge med denne mndDet klarer jeg nok i køpet av kvelden ja![]()
Jeg ligger visst bra ann i dag også. Dumt at måneden er så lang. Klarer jeg dette hver dag?Oppdatert liste igjen, nå trenger jeg bare 23 innlegg til i dag![]()
Jobbe helg har jeg aldri likt. All min sympati.Håper det. Må jo prøve å henge med denne mndmen skal jobbe til helgen.
Det er jo greit å jobbe hver tredje helg, men jeg jobber hver andre og det er pyton.Jobbe helg har jeg aldri likt. All min sympati.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja, er en netflix serie til så er bra, men kommer ikke på hva den heter i fartaJa det kan vi jo gjøre. Mannen har lyst å se noen serier han også. Er det mye bra på netflix?
Så kjedeligFør hadde vi muligheten til å ta opp to samtidig, men så byttet vi til tv over fiber så nå kan vi ta opp 1.
Enig!Det er det ja, selv om de har mistet en del av de skuespillerne det var mest gøy å se på
Det så jeg på før, men har helt glemt at det gikkJa, er en netflix serie til så er bra, men kommer ikke på hva den heter i fartaogså likte jeg Kyle XY