Tar opp serier jeg følger med på. For enten glemmer jeg når de går eller så er jeg på jobb.Greit å følge med noen serier av gangen så det ikke blir surr![]()
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar opp serier jeg følger med på. For enten glemmer jeg når de går eller så er jeg på jobb.Greit å følge med noen serier av gangen så det ikke blir surr![]()
Pleier å ha bløtkokt egg til frokost men nei, kunne ikke fristet mindre!Spiser lite egg generelt jeg![]()
Hei. Når skal du på oul?Tjoheei alle sammen!
♡ Februar 2015 ♡
Jeg elsker eggSpiser lite egg generelt jeg![]()
Tenk deg det, mor og mormor for første gang samtidig! Kanskje jeg kommer i se og hørHelt greit jaså får du med et barnebarn på kjøpet!
Greit når man kan ta opp, vi kan ikke detTar opp serier jeg følger med på. For enten glemmer jeg når de går eller så er jeg på jobb.
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Til onsdagHei. Når skal du på oul?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Rart hvordan man endrer smaker når man er gravidPleier å ha bløtkokt egg til frokost men nei, kunne ikke fristet mindre!
♡ Februar 2015 ♡
Ja, hadde aldri trodd jeg skulle merke noe til denne graviditeten! Så feil kan man taRart hvordan man endrer smaker når man er gravid![]()
Eggesalat og rekesalay med egg er rå godt <3Jeg elsker egg
Og her og nåTenk deg det, mor og mormor for første gang samtidig! Kanskje jeg kommer i se og hør
♡ Februar 2015 ♡
Så feil kan man ta jaJa, hadde aldri trodd jeg skulle merke noe til denne graviditeten! Så feil kan man ta
♡ Februar 2015 ♡
Skravles!Nå skal jeg gå tur! Skravler med dere etterpå
♡ Februar 2015 ♡
God turNå skal jeg gå tur! Skravler med dere etterpå
♡ Februar 2015 ♡
Hørt mye bra om den også. Men kunne tenkt meg å se den fra starten.Jeg liker Jax fra sons of anarchy![]()
♡ Februar 2015 ♡
Ææææ! Det er jo virkelig ikke lenge til!Til onsdag![]()
![]()
![]()
♡ Februar 2015 ♡
Ja det kan vi jo gjøre. Mannen har lyst å se noen serier han også. Er det mye bra på netflix?Den serien er BRAer jo gratis en mnd så du kan jo prøve det
![]()
Det skal jeg se senere i dagNei jeg skal rydde kjøkken å se home and awayskravles!