Vi skal være her i årMamma, pappa og søstra mi kommer hit, muligens også svigers med mindre de ombestemmer seg
Gleder meg! Da skal alle få løpe rundt og ordne mens jeg skal være mamma!
-Fra appen-
Det blir nok bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal være her i årMamma, pappa og søstra mi kommer hit, muligens også svigers med mindre de ombestemmer seg
Gleder meg! Da skal alle få løpe rundt og ordne mens jeg skal være mamma!
-Fra appen-
Vi feiret første jul hos svoger og svigerinne sammen med 24 andre, poden var 4mnd å fikk altfor mye gaver å alt var kaos.Det er stas det!
Første jul som familie feiret vi hos svigers, med en 4 mnd gammel baby.
Årene som fulgte var vi annenhver gang hos hans og mine (som vi også var årene før) inntil i fjor, første hjemmejul. Da med mine foreldre her, men i år blir vi kanskje alene, vi får se. Jeg håper litt at svigermor med eller uten ei datter eller to, skal finne det fristende å være her ei noen dager da, men om hun tar turen over fjellet er slett ikke sikkert, vi får se. Må høre med henne (dem, altså svigerinnene mine også) etterhvert.
Har faktisk begynt. Veldig ulikt meg. Men har litt dårlig råd, så har kjøpt er par på diverse salgNoen som har begynt på julegavene da?
♡Overgangen feb/mars♡
SelvsagtNoen som har begynt på julegavene da?
♡Overgangen feb/mars♡
Det skjønner jegHar ikke gleda meg så mye til jul på mange år jeg ^^
-Fra appen-
God natt og sov godt<Ja ja natta da! Satser på at jeg får sove nå
-Fra appen-
Nei vi har heller ikke treet oppe hele desember, men setter det opp stort set rundt 18 desember.
Noen som har begynt på julegavene da?
♡Overgangen feb/mars♡
Du har planene klaare du skjønner jegTipper det blir 3. søndag i advent her i år, 14. des. Da setter vi det opp (vi har plast) om kvelden på lørdag og tar på den delen av pynten som ungene ikke er med på, og så får ungene pynte tre (sammen med meg så vi får noe pynt over 1 meter fra gulvet også) på søndagen. Alternativet er helga etter, men det synes jeg egentlig er litt sent, om jeg skal gå for min "jul hele desember og tidlig opp med treet"-tanke, men mulig mannen synes 14 er for tidlig. Da tenker jeg vi setter det opp FREDAG helga etter i så fall, så pynter vi på lørdagen. Men det er jo en absolutt tiltenkt BAKEHELG (eller KONFEKTHELG) så det passer meg fint å ha det på plass helg før
Wow, imponerende planlagt allerede;-) kjekt!Tipper det blir 3. søndag i advent her i år, 14. des. Da setter vi det opp (vi har plast) om kvelden på lørdag og tar på den delen av pynten som ungene ikke er med på, og så får ungene pynte tre (sammen med meg så vi får noe pynt over 1 meter fra gulvet også) på søndagen. Alternativet er helga etter, men det synes jeg egentlig er litt sent, om jeg skal gå for min "jul hele desember og tidlig opp med treet"-tanke, men mulig mannen synes 14 er for tidlig. Da tenker jeg vi setter det opp FREDAG helga etter i så fall, så pynter vi på lørdagen. Men det er jo en absolutt tiltenkt BAKEHELG (eller KONFEKTHELG) så det passer meg fint å ha det på plass helg før
Vi feiret første jul hos svoger og svigerinne sammen med 24 andre, poden var 4mnd å fikk altfor mye gaver å alt var kaos.
Du har planene klaare du skjønner jeg![]()
Wow, imponerende planlagt allerede;-) kjekt!
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Flink du er!Har faktisk begynt. Veldig ulikt meg. Men har litt dårlig råd, så har kjøpt er par på diverse salg
Åpne en og en synes jeg er koseligst!Stress.
Vi var bare oss tre, svigermor og mine to svigerinner, det var helt passe. For mye pakker likevel, selvsagt. Det får de alltid. Men ikke kaos.
Vi har lagt opp til jul på ungenes premisser etter at vi fikk barn, så vi spiser middagen klokka fem som vanlig, men drøyer ikke lenger enn nødvendig før vi går rundt treet (dessert er det somregel ingen som har noe mot at vi tar som kaffimat i stedet, vi er jo mette...) og så kommer nissen, og deler ut pakker. Men det er i hovedsak bare ungene som får pakker i denne runden, vi får gavene fra dem men lite annet. Etter at ungene er i seng har vi voksenjul hvor vi får våre gaver også.
Om det bare bli oss fire i år så tenker jeg vi gjør det litt mer normalt, at alle får gaver samtidig (men åpner en og en) men det har blitt gjort sånn siden det året vi feiret jul med FIRE unger på 0-3,5 år. Da var det litt greit å dele i barnefokus og voksentid. Vi hadde mer enn nok med å holde følge med hva de fikk av hvem, om vi ikke skulle ha egne pakker oppi det hele.
Det er vanligvis det eg og er altså. Huskar eit år eg handla siste julegåva medan folk satt seg til bordet omtrent. Hadde gløymt å kjøpe til mormor, så sprang bort på butikken (som var stengt, men som eg sjølvsagt hadde nøklar til, kven har vel ikkje detFlink du er!jeg er alltid ute i siste liten :/
♡Overgangen feb/mars♡
Nøkkel til butikken hadde ikke vært dumt innimellomDet er vanligvis det eg og er altså. Huskar eit år eg handla siste julegåva medan folk satt seg til bordet omtrent. Hadde gløymt å kjøpe til mormor, så sprang bort på butikken (som var stengt, men som eg sjølvsagt hadde nøklar til, kven har vel ikkje det) og kjøpte serviettar, lys og sjokolade, og heiv rundt litt papir. Mormor blei kjempeglad ho:-D
Veldig greitt. Slutt på den tida no, men var jo veldig kjekt å ha kvar gong eg kom på noko eg trengte på kveldstidNøkkel til butikken hadde ikke vært dumt innimellom
♡Overgangen feb/mars♡