Felles skravle 2015

Flink du er!:) jeg er alltid ute i siste liten :/

♡Overgangen feb/mars♡

Jeg kan ikke være ute i siste liten :) Jeg pleier å være ferdig et par uker før :) Ellers blir jeg stressa og grinete :p Julekortene blir sendt i siste liten, for de glemmer jeg alltid :p Men gavene er alltid i boks :) Planlegger i god tid i forveien :)

Skrevet i avslappet stilling

Når på døgnet er det at det er best å ta el test?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

For min del var det 13.00 :) Husker ikke når hvor lenge jeg ikke drakk og ikke gikk på do!

♡ Februar 2015 ♡

Stille her på natta ja? :-) blei litt lenge oppe her eg... Skal reise laaaangt avgårde til hovedstaden i morgon, så måtte litt pakking til:-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

God morgen!! :) tidlig:p vokna før klokka og la meg for en gangsskyld ikke til å sove igjen! Kanskje jeg faktisk ikke får dårlig tid på jobb:p

♡Overgangen feb/mars♡

God morgen!! :) tidlig:p vokna før klokka og la meg for en gangsskyld ikke til å sove igjen! Kanskje jeg faktisk ikke får dårlig tid på jobb:p

♡Overgangen feb/mars♡
Godt med god tid på morgenen.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

God morgen alle sammen. Jeg skal faktisk vær hjemme i dag. Hulerboermannen skal levere og hente i barnehagen og jeg skal bare tusle hjemme og gjøre alt i mitt tempo. Vaske klær, prøve å finne ut hvor meg har hva i alt av esker. Vi får ikke tømt alt fordi vi ikke har nok oppbevaring til å tømme. Og siden vi skal pusse opp er det dumt å tømme for mye. Men trenger et system i galskapen.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Sara tar 11.00, jeg tok i fire- fem tida på ettermiddagen. Gikk ikke på do etter pausa på jobb. Men da sa man at det var best å ta den på ettermiddagen, tror det er funnet ut noe annet nå.

-Fra appen-

Back
Topp