Pinnekjøtt?
♡Overgangen feb/mars♡
Ja
Eller altså, lammeslakt, til å salte og tørke for å lage pinnekjøtt. Og fenalår. sistnevnte kan jeg ikke spise dersom jeg er gravid i jula da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pinnekjøtt?
♡Overgangen feb/mars♡
Da trenger du ikke være med nei![]()
Klart vi må ha det, noe annet er tullete.De leste forum jeg har væt på har et sted for høytidsdiskusjpner, så jeg synes de burde få det her også
Det skal vi ha
Å det er hyggelig, vi liker å skravle med deg ogsåNei, jeg trenger virkelgi ikke det
BAre liker å skravle.
Så jeg stresser ikke med antall, bare skravler med dere![]()
Da får vi det her også.Jeg er også vant til det, ja
Jeg gleder meg stort til hjemmejul i år, det skal bli så deilig.Det er godt
Gleder meg!
Åhh, så mye jeg gleder meg til ved jul.
Lærte litt av erfaring fra første hjemmejul i fjor, og skal gjøre det mer slik VI VIL i år!
Pynter treet relativt tidlig. Resten av huset også, tenker jeg. Baker ikke så mye kaker, men lager flere typer konfekt.
Jul <3 Første vår som en familie <3Det er godt
Gleder meg!
Åhh, så mye jeg gleder meg til ved jul.
Lærte litt av erfaring fra første hjemmejul i fjor, og skal gjøre det mer slik VI VIL i år!
Pynter treet relativt tidlig. Resten av huset også, tenker jeg. Baker ikke så mye kaker, men lager flere typer konfekt.
Da får vi det her også.
Blei litt forvirra første veka då det var kvar dag, så klarte eg ikkje heilt å få med meg kva det gikk over tilVar Kl 20... Er vel onsdag og fredag om jeg ikke tar helt feil.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jeg gleder meg stort til hjemmejul i år, det skal bli så deilig.
Jeg elsker jul!
Tenk så koselig det blir daJul <3 Første vår som en familie <3
-Fra appen-
Ja til jul hele desemberJeg elsker også jul.
Jeg elsker desember!
Jeg liker ikke julepynt i januar. I januar er det nyttår, og jeg går igang med overtid og årsoppgjør, og fokus er et annet sted.
Jeg liker desember. Jeg elsker desember. Og har derfor bestemt meg for å ha mer jul i hele desember, og heller vurdere å kaste ut jula tidligere enn vanlig. Jeg pleier å ta den helga mellom 14. og 20. dag jul, sånn siden tradisjonen tilsier en av disse, men vurderer første helga i januar. 10. dag jul. Rett og slett for da er jeg ferdig med jula når stresset setter inn, og slipper bruke helga på det når jeg har jobbet 12 timer overtid i uka...
Jul <3 Første vår som en familie <3
-Fra appen-
Ja til jul hele desember
Vi skal være her i årDet er stas det!
Første jul som familie feiret vi hos svigers, med en 4 mnd gammel baby.
Årene som fulgte var vi annenhver gang hos hans og mine (som vi også var årene før) inntil i fjor, første hjemmejul. Da med mine foreldre her, men i år blir vi kanskje alene, vi får se. Jeg håper litt at svigermor med eller uten ei datter eller to, skal finne det fristende å være her ei noen dager da, men om hun tar turen over fjellet er slett ikke sikkert, vi får se. Må høre med henne (dem, altså svigerinnene mine også) etterhvert.
Nei vi har heller ikke treet oppe hele desember, men setter det opp stort set rundt 18 desember.JA, i år skal vi ha jul hele desember!
Ikke treet hele desember da, men ikke vente til lille julaften nei.
Og til advent pynter jeg først til advent da, med lilla lys og sånn. eller, det er mulig jeg bryter tradisjonen og tar røde, eller kanskje heller hvite da, rett og slett fordi det gjør det enklere å kombinere med en og annen nisse og annen julepynt
Julegardiner henger jeg også opp på stua
Åhh, jeg elsker jul!
Har ikke gleda meg så mye til jul på mange år jeg ^^Tenk så koselig det blir da