Mye annet fint å vinne og du har jo stelleveske så er jo inge krise![]()
Nettopp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye annet fint å vinne og du har jo stelleveske så er jo inge krise![]()
Send pm, hva vant du?Jeg har enda ikke fått det jeg vant i juli. Burde jeg sende en liten pm til tamara eller er det vanlig at det tar så tid?
Så lenge det varerDu er superaktiv!
Send en pm du, tok ikke så lang tid til megJeg har enda ikke fått det jeg vant i juli. Burde jeg sende en liten pm til tamara eller er det vanlig at det tar så tid?
Jeg vant et uv telt til babySend pm, hva vant du?
Jeg har enda ikke fått det jeg vant i juli. Burde jeg sende en liten pm til tamara eller er det vanlig at det tar så tid?
Dealeg er ganske dårlig på å huske alt mulig, så mulig eg gløymer å minne deg på det og
(kor lenge kan eg skylde på ammetåken?)
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
ok lang tida da jeg vant men fikk det til slutt etter at Tamara masa..Jeg vant et uv telt til baby![]()
Så lenge det varer![]()
Så braJeg har sendt pm nå![]()
Ja hun har lest det og tatt det opp,men vet ikke hva det blir til ennåHar noen av dere som sendte pm til Tamara i går hørt noe ang høytidsforum, forresten? Type bekreftelse på at hun har lest det eller noe?
Har god tid da, mange ukr igjen til mn er over. Jeg er sånn bli ort ferdig jeg i grunnMens jeg er mer "slow and steady"
Bare det at jeg har en tendens til å droppe bv fra den dagen spottingen inntreffer, så siste uka kan det bli lite bv om jeg ikke er gravid
Ja hun har lest det og tatt det opp,men vet ikke hva det blir til ennå
Hvor ofte oppdateres det?Håper det kommer ny oppdatering snart, vil gjerne ha 600 i dag.
Har god tid da, mange ukr igjen til mn er over. Jeg er sånn bli ort ferdig jeg i grunn
Hvor ofte oppdateres det?
♡Overgangen feb/mars♡
Fikk svar igår, qoutet deg med det.Har noen av dere som sendte pm til Tamara i går hørt noe ang høytidsforum, forresten? Type bekreftelse på at hun har lest det eller noe?
Fikk svar igår, qoutet deg med det.
Hun skulle ta det videre![]()