Felles skravle 2015

Jeg har enda ikke fått det jeg vant i juli. Burde jeg sende en liten pm til tamara eller er det vanlig at det tar så tid?
Send en pm du, tok ikke så lang tid til meg :)

Jeg har enda ikke fått det jeg vant i juli. Burde jeg sende en liten pm til tamara eller er det vanlig at det tar så tid?

Du kan jo høre med Tamara, om hun vet om det er sendt? Det sendes fra leverandør, ikke fra bv.

Deal:) eg er ganske dårlig på å huske alt mulig, så mulig eg gløymer å minne deg på det og:p (kor lenge kan eg skylde på ammetåken?) :)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Lenge.

Så lenge det varer;)

Mens jeg er mer "slow and steady"

Bare det at jeg har en tendens til å droppe bv fra den dagen spottingen inntreffer, så siste uka kan det bli lite bv om jeg ikke er gravid

Jeg har sendt pm nå :)

Har noen av dere som sendte pm til Tamara i går hørt noe ang høytidsforum, forresten? Type bekreftelse på at hun har lest det eller noe?

Mens jeg er mer "slow and steady"

Bare det at jeg har en tendens til å droppe bv fra den dagen spottingen inntreffer, så siste uka kan det bli lite bv om jeg ikke er gravid
Har god tid da, mange ukr igjen til mn er over. Jeg er sånn bli ort ferdig jeg i grunn

Har god tid da, mange ukr igjen til mn er over. Jeg er sånn bli ort ferdig jeg i grunn

Mange uker igjen ja, men om jeg slutter å skravle ei uke før mnd er over, bør jeg ligge over snittet om jeg skal i mål. Men vet ikke om jeg gidder.

Fikk svar igår, qoutet deg med det.
Hun skulle ta det videre :)

Må aktivere det der quote-greiene altså?

Det er bare det at jeg quotes jo ca hver gang jeg skriver noe, det blir så sykt mange varsel av slikt i en tråd som dette... Så det får jeg ike med meg alt av

Back
Topp