SkravleHurra!planer for ettermiddagen?
♡Overgangen feb/mars♡
Har hentet frøkna nå, sitter i bilen på vei hjemover.
Skal plukke opp gutten på SFO på veien så lage middag og spise
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SkravleHurra!planer for ettermiddagen?
♡Overgangen feb/mars♡
Godt å høre jeg ikke er helt misforstått : )Jeg tok humoren dingreit å ikke være så selvhøytidelig
TuMmY LoVe
Det går bra jaAltså, dette innlegget var var ment tøysete og ironisk når det kommer til hvordan min hjerne reagerer på tall.
Var på ingen måte kritisk ment.
Jeg syns der som lager listene gjør en kjempe jobb.
Beklager så mye dersom det ble oppfattet feil
Juhu over 500Oppdatering kl 12:53
Prøver meg på denne oppdateringen jeg, så får vi se hvordan dette går. bare ta over om noen vil
Om noen mangler får dere si ifra
1. Lovebelly: 516
2. Kengu: 513
3. Chihaya: 372
4. Liisjja: 352
6. Mars2015: 264
7. FruJohnsen: 262
8. To små og en i magen: 213
12. Drømmenskalblivirkelig: 201
13. Huleboer: 198
14. Sara: 175
20. Molly: 130
21. Twinkle: 128
22. Lanterne: 111
29. Ninhursag: 97
45. Trinbeth: 65
54. Lykkeliten_86: 53
55. Epleskrott: 53
De 12 første har nådd målet for i dag: 201
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Nr 100 har 31 innlegg.
SkravlehøneJuhu over 500
Skravler bare bittelitt.Skravlehøneflink er du!
Var det ikke det du sa i går?Hjemme fra jobb, poden er over alle hauger, så da er det bare meg her da. Burde vært på apoteket men tror jeg tar det i morgen i stedenfor.
Så flink du er.Juhu over 500
Nei i går hadde de stengt da så da kunne jeg ikke dra. Nå stenger de om 30 min, men siden poden snart kommer hjem å å bør få middag pga trening ås har jeg ikk elyst å dra. Haster uansett ikke så veldig, må bare ha dt innen fredag.Var det ikke det du sa i går?
Det tror jeg på , skulle gjerne gjort det sammeNå ligger jeg slengt i senga! Det var veldig deilig
♡ Februar 2015 ♡
Har ingen plan i grunn, skulle bare skravle meg litt frempå side jeg ikk e får skravlet noe særlig i helgeneSå flink du er.
Hvor mang dager har du planlagt å bruke på 2000?
Dersom du bare skravler bare bittelitt kan det kanskje være en ide å skru opp fontstørrelsen på maskinen dinSkravler bare bittelitt.
Da er det ikke noe problemNei i går hadde de stengt da så da kunne jeg ikke dra. Nå stenger de om 30 min, men siden poden snart kommer hjem å å bør få middag pga trening ås har jeg ikk elyst å dra. Haster uansett ikke så veldig, må bare ha dt innen fredag.
Det ser det ut som om du klarer utmerketHar ingen plan i grunn, skulle bare skravle meg litt frempå side jeg ikk e får skravlet noe særlig i helgene
Nå ligger jeg slengt i senga! Det var veldig deilig
♡ Februar 2015 ♡
Hurra!planer for ettermiddagen?
♡Overgangen feb/mars♡