Felles skravle 2015

Medisiner hentet,pakke på posten hentet men ser ut til at jeg må dra tilbake ijgen på posten gitt.. Hurra for det.

Ny pakkelapp i posten? :)
Nei men jeg fikk 2 hentelapper fra samme firma, så sier hun på posten at det er samme pakke så da tok hun begge hentelappene å kastet de. Prolbemet er bare at det mangler flere ting i pakken , så da er det nok sendt to pakker da.Men nå har jeg jo ingen hentelapp, så jeg bør jo snakke med samme damen.

Nei men jeg fikk 2 hentelapper fra samme firma, så sier hun på posten at det er samme pakke så da tok hun begge hentelappene å kastet de. Prolbemet er bare at det mangler flere ting i pakken , så da er det nok sendt to pakker da.Men nå har jeg jo ingen hentelapp, så jeg bør jo snakke med samme damen.

Oi,det var jo dumt da.. Greit å få ordna opp i det med en gang. Men uansett om hentelappene var like,så står det jo hvor mange kolli det er på,så da burde hun ha sett det..

Ble en taaaaanke flau i dag... Skulle hente hunden hos dyrlegen og så kommer jeg dit... Uten lommebok...:oops: :oops: Jeg glemmer ALDRI lommeboka... Jeg er nærmest nevrotisk på det. Dobbeltsjekker ALLTID før jeg går ut døra.. Men ikke i dag... Flaaaaaut....

Altså, dette innlegget var var ment tøysete og ironisk når det kommer til hvordan min hjerne reagerer på tall.
Var på ingen måte kritisk ment.
Jeg syns der som lager listene gjør en kjempe jobb.

Beklager så mye dersom det ble oppfattet feil

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mitt hode fungerer også slik :)

Men jeg godtar 201 og jobber mot det.

Eller... nei, jeg deltar jo ikke,var sant...

Kjedelig :(

Far og sønn er på fotballtrening. Jeg og lillesøster skal gå bort og se på dem om litt. Det er første trening, så litt spennende :)

Far og sønn er på fotballtrening. Jeg og lillesøster skal gå bort og se på dem om litt. Det er første trening, så litt spennende :)
Så spennende :D Lykke til!

Ble en taaaaanke flau i dag... Skulle hente hunden hos dyrlegen og så kommer jeg dit... Uten lommebok...:oops: :oops: Jeg glemmer ALDRI lommeboka... Jeg er nærmest nevrotisk på det. Dobbeltsjekker ALLTID før jeg går ut døra.. Men ikke i dag... Flaaaaaut....
Hihi wooops!! Men det gikk vel fint? Kunne de ikke skrive ut en giro?

Så spennende :D Lykke til!

Takk for det.

Han var på fotballskole i helga da, så han vet litt hva det går i. (klubben arrangerer fotballskole ei helg like etter skolestart for å rekrutere til lagene og særlig oppstart av lag for de nye førsteklassingene. som ble 08 og 09 ungene i år pga små kull. (så hvorfor laget heter "06" er jeg noe usikker på, de skal vel være oppmeldt i 08-gruppa mener jeg.

Så gøy, poden skal på trening nå. Vruderer om jeg skal sykle opp etterpå , men får se.

Spørs om det blir sånn resten av mnd da.
Hvis du fortsetter i dette tempoet er du ferdig i ca 10 sept. :) vi har kun sept i dag ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp