Ja, det var veldig hyggeligHadde du det hyggelig?
Send bilde av badedrakten du finner da![]()
♡ Februar 2015 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var veldig hyggeligHadde du det hyggelig?
Send bilde av badedrakten du finner da![]()
Vi skravles sikkert ikveldMen nå forsvinner jegKanskje vi skravles i kveld. Da skal jeg se Ønskebarn på TvNorge
Så bra ^^Ja, det var veldig hyggeligSpiste deilig lunsj og snakka om baby
Hihi, det skal jeg gjøre
![]()
♡ Februar 2015 ♡
Jepp. Blir ikke å starte helt enda. Har ett par votter jeg må strikke... er så tregDeal
-Fra appen-
Ha ha ikke no stressJepp. Blir ikke å starte helt enda. Har ett par votter jeg må strikke... er så treg
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Gleder megØnskebarn begynner i kveld!
-Fra appen-
Så bra, blir nok ett slik på meg
TuMmY LoVe
Litt seint på året for badedrakt nå kanskje ja, sikkert veldig fin den på nettetJaja, så selger de visst ingen badedrakter lengerBikinitoppene er for små.. Og jeg liker ikke å gå med bikini i svømmehall! Fant en pp nettet til 600, det er dyrt men må vel bare ta den da! Fikk kjøpt det nye babydrøm bladet og en gravid tunika da
♡ Februar 2015 ♡
Jaa, de hadde en da. Med åpen rygg og hofterLitt seint på året for badedrakt nå kanskje ja, sikkert veldig fin den på nettet![]()
Hvor du kjøpte tunika?![]()
Har dere spesialistforretninger på Nøtterøy, som Netty eller Change? På Netty i Bergen har de badedrakter året rundt. Sjekket du i sportsforretning?Jaja, så selger de visst ingen badedrakter lengerBikinitoppene er for små.. Og jeg liker ikke å gå med bikini i svømmehall! Fant en pp nettet til 600, det er dyrt men må vel bare ta den da! Fikk kjøpt det nye babydrøm bladet og en gravid tunika da
♡ Februar 2015 ♡
Kva er egentlig ønskebarn som alle snakker om?Ønskebarn begynner i kveld!
-Fra appen-
Åååå, du er så lur, LanterneHar dere spesialistforretninger på Nøtterøy, som Netty eller Change? På Netty i Bergen har de badedrakter året rundt. Sjekket du i sportsforretning?
Handler om par som er ufrivillig barneløse og veien deres til å få adoptereKva er egentlig ønskebarn som alle snakker om?
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
ÅjaHandler om par som er ufrivillig barneløse og veien deres til å få adoptere
-Fra appen-
BrainiacÅååå, du er så lur, LanterneVi har change
Og jeg tenkte ikke på sportsbutikkene eller den da
Får ta det neste gang vi skal innover
♡ Februar 2015 ♡

Har du bilde?Jaa, de hadde en da. Med åpen rygg og hofterDen kjøpte jeg på hm
![]()
♡ Februar 2015 ♡