Felles skravle 2015

Hadde du det hyggelig?
Send bilde av badedrakten du finner da :D
Ja, det var veldig hyggelig :) Spiste deilig lunsj og snakka om baby ;) Hihi, det skal jeg gjøre :D

♡ Februar 2015 ♡

Jepp. Blir ikke å starte helt enda. Har ett par votter jeg må strikke... er så treg ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ha ha ikke no stress ;) Ei på terminforumet som har sagt hun vil prøve også! :D

-Fra appen-

Ønskebarn begynner i kveld! :D

-Fra appen-

Oooooi! Jeg hadde 198 innlegg ved forrige oppdatering!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Jaja, så selger de visst ingen badedrakter lenger :( Bikinitoppene er for små.. Og jeg liker ikke å gå med bikini i svømmehall! Fant en pp nettet til 600, det er dyrt men må vel bare ta den da! Fikk kjøpt det nye babydrøm bladet og en gravid tunika da :D

♡ Februar 2015 ♡

Jaja, så selger de visst ingen badedrakter lenger :( Bikinitoppene er for små.. Og jeg liker ikke å gå med bikini i svømmehall! Fant en pp nettet til 600, det er dyrt men må vel bare ta den da! Fikk kjøpt det nye babydrøm bladet og en gravid tunika da :D

♡ Februar 2015 ♡
Litt seint på året for badedrakt nå kanskje ja, sikkert veldig fin den på nettet :)
Hvor du kjøpte tunika? :)

Litt seint på året for badedrakt nå kanskje ja, sikkert veldig fin den på nettet :)
Hvor du kjøpte tunika? :)
Jaa, de hadde en da. Med åpen rygg og hofter ;) Den kjøpte jeg på hm :D

♡ Februar 2015 ♡

♡ Februar 2015 ♡
Har dere spesialistforretninger på Nøtterøy, som Netty eller Change? På Netty i Bergen har de badedrakter året rundt. Sjekket du i sportsforretning?

Har dere spesialistforretninger på Nøtterøy, som Netty eller Change? På Netty i Bergen har de badedrakter året rundt. Sjekket du i sportsforretning?
Åååå, du er så lur, Lanterne :D Vi har change :) Og jeg tenkte ikke på sportsbutikkene eller den da :) Får ta det neste gang vi skal innover :D

♡ Februar 2015 ♡

Kva er egentlig ønskebarn som alle snakker om? :)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Handler om par som er ufrivillig barneløse og veien deres til å få adoptere :)

-Fra appen-

Handler om par som er ufrivillig barneløse og veien deres til å få adoptere :)

-Fra appen-
Åja:-) så spennande:-) kan tenke meg det er sånn serie eg blir sittande og sippe til:p

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Åååå, du er så lur, Lanterne :D Vi har change :) Og jeg tenkte ikke på sportsbutikkene eller den da :) Får ta det neste gang vi skal innover :D

♡ Februar 2015 ♡
Brainiac:downtown

Back
Topp