Haha, man må utnytte all ledig tidJeg har reist meg. Kommet meg på badet. Skriver mens jeg sitter på do! (Lanterne)
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Fra mobil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, man må utnytte all ledig tidJeg har reist meg. Kommet meg på badet. Skriver mens jeg sitter på do! (Lanterne)
♡Jente 05.07.2013♡
God natt og god bedring til guttenMen nå logger jeg av. Noe sier meg at det blir en lang natt... Guttungen våkna og er skikkelig forkjøla. Trøtt, hissig og syk. Fiiin kombo.. Natta damer
Skrevet i avslappet stilling
Bare vent til han begynner å øve på riverdance der inneTrudde jeg aldri skulle oppleve at noen skulle sparke blæra mi![]()
God natt! Her ser det ut som om flertallet er på vei til sengs nå.Titter innom dere for å si god natt![]()
God nattTitter innom dere for å si god natt![]()
Som du sikkert skjønte, er jeg her fortsatt, men kun i 2 min til.Hvem er det som er igjen nå?
♡Jente 05.07.2013♡
Haha det blir artig kan jeg tenke megBare vent til han begynner å øve på riverdance der inne
Fra mobil.
Hvilken sang er det? Skrevet den selv?Tralala lalala
♡ Februar 2015 ♡
Haha så søt du erHadde jeg bare klart å løsrive meg fra maskina så... baaah
Halsbrann incoming og det er liksom unnskyldningen min til å ikke legge meg![]()
Ja! Jeg tenkte jeg skulle prøve og slå gjennom som låtskriverHvilken sang er det? Skrevet den selv?
God nattNei.. NÅ dere logger jeg av.. (må bare sjekke terminforumet først. haha)
Natta <3
Hihi den ser veldig lovende ut! Kan jeg få en signert cd når du er ferdig?Ja! Jeg tenkte jeg skulle prøve og slå gjennom som låtskriver
♡ Februar 2015 ♡
Hos meg hjelper det å spise noe og å drikke melk, men det å legge seg ned funker nok dårligHadde jeg bare klart å løsrive meg fra maskina så... baaah
Halsbrann incoming og det er liksom unnskyldningen min til å ikke legge meg![]()
Love hearts <3 og melk herHos meg hjelper det å spise noe og å drikke melk, men det å legge seg ned funker nok dårlig
Fra mobil.
JaHihi den ser veldig lovende ut! Kan jeg få en signert cd når du er ferdig?