NeiDere som er gravide, ga trøttheten seg rundt uke 12?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiDere som er gravide, ga trøttheten seg rundt uke 12?
Var kvitt den før uke 13. Så kom den tilbake i uke 17, og forsvant igjen i uke 18. Nå håper jeg at jeg er ferdig med å måtte sove på dagtid på lenge.Dere som er gravide, ga trøttheten seg rundt uke 12?
Jeg har aldri spist ostepop. Det lukter promp. Hvem vil spise promp?Apropos ingenting. Mange her som spise ostepop med gaffel?
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Apropos ingenting. Mange her som spise ostepop med gaffel?
Du er tilgittDa missforstod jeg det du skrev, unnskyld
Jeg er bedre på skravling irl enn å skrive her. Slitsomt å skrive.Jeg bare ER en skravler. Altså irl også, så det kommer naturlig ut her også....
Haha. Det luktar promp, det er sant! Men nettopp derfor det er greitt å ete med gaffel. Så Slepp du å lukte promp på fingraneJeg har aldri spist ostepop. Det lukter promp. Hvem vil spise promp?
(Jeg er ikke kresen!)
♡Jente 05.07.2013♡
Nei, har ikke sluppet helt taket enda til megDere som er gravide, ga trøttheten seg rundt uke 12?
Nei
♡Jente 05.07.2013♡
Veldig veldig praktiskHar aldri hels skjnt det er med ostepop med gaffel
Nei det har jeg aldri skjønt vitsen medApropos ingenting. Mange her som spise ostepop med gaffel?
Nei det må spises med fingreneApropos ingenting. Mange her som spise ostepop med gaffel?
Skulle ikke du? Jeg trodde det jeg også? Du skulle bare se masterchef?Du er tilgitt![]()
Jeg var aldri trøtt i svangerskapet faktisk, hadde fullt av energiFader.
Skal være gressenke med to barn mandag til fredag når jeg er i uke 12 og kunne godt ha trengt *litt* mer energi enn det jeg har nå
Haha. Det luktar promp, det er sant! Men nettopp derfor det er greitt å ete med gaffel. Så Slepp du å lukte promp på fingranedet smakar jo nydelig godt:-D
Må no være den beste prompen daJeg har aldri spist ostepop. Det lukter promp. Hvem vil spise promp?
(Jeg er ikke kresen!)
♡Jente 05.07.2013♡
Det har jeg bedt om i noen uker nå. Er litt sånn ganske utslitt....Fader.
Skal være gressenke med to barn mandag til fredag når jeg er i uke 12 og kunne godt ha trengt *litt* mer energi enn det jeg har nå
Så enig med deg!Jeg er bedre på skravling irl enn å skrive her. Slitsomt å skrive.
♡Jente 05.07.2013♡
Samme herNei det har jeg aldri skjønt vitsen med