Felles skravle 2015

Helt enig! Føler meg mer knyttet til damene på skravletråden enn de på mitt eget terminforum, men det er gjerne fordi det er så mange der, og de er kanskje ikke like aktive som jeg er selv.
På terminforum føler jeg det er for det meste bare spm, klaging og masse bedrevitere. Ingen skravling så da blir det kjedelig

For en dømmende gjeng de er på generelt. Er man 5 stk som Skravler tar det ikke lang tid og få innlegg altså. Hva søren vet de om mødrene her inne egentlig har barna sine fullt, eller om de er på idretter midt på ettermiddagen kanskje, eller når de legger seg. Kan de ikke bry seg om seg sjøl og slutte og bry seg med alt annet.

♡ Februar 2015 ♡
Godt sagt!

På terminforum føler jeg det er for det meste bare spm, klaging og masse bedrevitere. Ingen skravling så da blir det kjedelig
Haha, ja..:p

♡ Februar 2015 ♡

Jeg prøver ikke,enn så lenge, jeg bare skravler.

Så ser vi ettersom mnd går, om jeg klarer det eller ei

Jeg HAR jo faktisk ofte sånn 1500-2000 på en mnd uten å prøve. så da er det lett å legge inn det lille ekstra om jeg ser at det nesten går...
Du er jo supergod på å skravle, og samtidig skrive mye i hvert innlegg.:)

Du får heller ta et par innlegg til i kveld før du finner sengen.

Jeg tror jeg har gitt med med jobb i kveld nå.

Bare tatt den ene av de to rapportene jeg hadde tenkt å ta i tillegg til fakturaene da, men den andre har ikke frist før 5., den første hadde frist 3, så den måtte jeg nesten få avsted senest i morgen. Den andre har jeg altså litt mer tid på. (og deretter følger ca 30 til med frister sånn litt etter litt utgjennom september til muligens et par helt i begynnelsen av oktober...)

Helt enig! Føler meg mer knyttet til damene på skravletråden enn de på mitt eget terminforum, men det er gjerne fordi det er så mange der, og de er kanskje ikke like aktive som jeg er selv.

Jeg holder meg mest her jeg og :) Foreløpig så er det ikke sånn supermasse aktivitet på mai15 :)

Helt enig med deg! Føler ikke jeg kjenner noen der.. Er veldig stille der og. Kanskje fordi vi er her? :p

♡ Februar 2015 ♡
Vi burde kanskje være flinkere til å dra opp stemningen der inne, men det er ikke alltid det er noen som svarer, og da blir jeg så utålmodig og hopper over i denne skravletråden med en gang.

Vi burde kanskje være flinkere til å dra opp stemningen der inne, men det er ikke alltid det er noen som svarer, og da blir jeg så utålmodig og hopper over i denne skravletråden med en gang.
Jeg ser jo vi begge prøver innimellom, men ja, lite respons!

♡ Februar 2015 ♡

Jeg tror jeg har gitt med med jobb i kveld nå.

Bare tatt den ene av de to rapportene jeg hadde tenkt å ta i tillegg til fakturaene da, men den andre har ikke frist før 5., den første hadde frist 3, så den måtte jeg nesten få avsted senest i morgen. Den andre har jeg altså litt mer tid på. (og deretter følger ca 30 til med frister sånn litt etter litt utgjennom september til muligens et par helt i begynnelsen av oktober...)
Så lenge du klarer å holde fristene, er det bare sunt med litt pauser. Man kan bli helt surrete i hodet av å sitte med papirarbeid over lang tid.

Apropos ingenting. Mange her som spise ostepop med gaffel? :-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Back
Topp