Det stemmer og! Har skravlet med dere i rundt et år nå, og har fulgt dere (og dere har fulgt meg) gjennom nedtur på nedtur før den store oppturen komOg det at vi har hengt sammen en stund.
Var prøvere sammen også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer og! Har skravlet med dere i rundt et år nå, og har fulgt dere (og dere har fulgt meg) gjennom nedtur på nedtur før den store oppturen komOg det at vi har hengt sammen en stund.
Var prøvere sammen også
På terminforum føler jeg det er for det meste bare spm, klaging og masse bedrevitere. Ingen skravling så da blir det kjedeligHelt enig! Føler meg mer knyttet til damene på skravletråden enn de på mitt eget terminforum, men det er gjerne fordi det er så mange der, og de er kanskje ikke like aktive som jeg er selv.
Godt sagt!For en dømmende gjeng de er på generelt. Er man 5 stk som Skravler tar det ikke lang tid og få innlegg altså. Hva søren vet de om mødrene her inne egentlig har barna sine fullt, eller om de er på idretter midt på ettermiddagen kanskje, eller når de legger seg. Kan de ikke bry seg om seg sjøl og slutte og bry seg med alt annet.
♡ Februar 2015 ♡
Haha, ja..På terminforum føler jeg det er for det meste bare spm, klaging og masse bedrevitere. Ingen skravling så da blir det kjedelig
Du er jo supergod på å skravle, og samtidig skrive mye i hvert innlegg.Jeg prøver ikke,enn så lenge, jeg bare skravler.
Så ser vi ettersom mnd går, om jeg klarer det eller ei
Jeg HAR jo faktisk ofte sånn 1500-2000 på en mnd uten å prøve. så da er det lett å legge inn det lille ekstra om jeg ser at det nesten går...
Liisjja sa vel hun skulle gjøre det..Det hadde ikke vært så dumt i grunn
Du får heller ta et par innlegg til i kveld før du finner sengen.
Helt enig! Føler meg mer knyttet til damene på skravletråden enn de på mitt eget terminforum, men det er gjerne fordi det er så mange der, og de er kanskje ikke like aktive som jeg er selv.
Du er jo supergod på å skravle, og samtidig skrive mye i hvert innlegg.![]()
Riktig for vi er bare snille vi, henger ikke ut folk
En for alle, alle for en.
Og det verst er at hadde de kommet tuslende inn hit og begynt å skravle med oss hadde de fått lov..
Er ikke som om vi stenger noen ute..
Nei jeg har ikke gjort detLiisjja sa vel hun skulle gjøre det..
Vi burde kanskje være flinkere til å dra opp stemningen der inne, men det er ikke alltid det er noen som svarer, og da blir jeg så utålmodig og hopper over i denne skravletråden med en gang.Helt enig med deg! Føler ikke jeg kjenner noen der.. Er veldig stille der og. Kanskje fordi vi er her?
♡ Februar 2015 ♡
Man lærer også fort.Hehehe... Nei,de må jo bare komme å skravle her ogMen tror de hadde slitt med å holde følge,for her går det unna!!
![]()
Jeg ser jo vi begge prøver innimellom, men ja, lite respons!Vi burde kanskje være flinkere til å dra opp stemningen der inne, men det er ikke alltid det er noen som svarer, og da blir jeg så utålmodig og hopper over i denne skravletråden med en gang.
Så lenge du klarer å holde fristene, er det bare sunt med litt pauser. Man kan bli helt surrete i hodet av å sitte med papirarbeid over lang tid.Jeg tror jeg har gitt med med jobb i kveld nå.
Bare tatt den ene av de to rapportene jeg hadde tenkt å ta i tillegg til fakturaene da, men den andre har ikke frist før 5., den første hadde frist 3, så den måtte jeg nesten få avsted senest i morgen. Den andre har jeg altså litt mer tid på. (og deretter følger ca 30 til med frister sånn litt etter litt utgjennom september til muligens et par helt i begynnelsen av oktober...)
Nei jeg har ikke gjort det
Man lærer også fort.
De fleste her strevde litt i begynnelsen