Ja det er jo fantastiskEr en tråd på grenerelt som heter konkurranse som påstår at de som skravler så mye at de er med i trekningen på stellevesken er dårlige mødre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jo fantastiskEr en tråd på grenerelt som heter konkurranse som påstår at de som skravler så mye at de er med i trekningen på stellevesken er dårlige mødre
Det trenger han ikke :O)Forskjell på å sitte litt på dataen enn å sitt konstant så ungene må klare seg selv
Blir sikkert en egen tråd om oss snart![]()
Det gjorde jeg også.
Så nå er det sikkert noen som kommer til å klage på at det bare er "superskravlerene" som liker det innlegget![]()
Og de klager på at vi skravler mye når de lager den ene tråden etter den andre hvor de klager på oss
Dersom de gjr det, kanskje vi skal minne dem på at uthenging av andre brukere ikke er lov etter reglene, og der henger de ut en hel gruppe medlemmer
Det er det nesten ikke vits i å prøve påEr bare til å hoppe inn i samtalen akkurat der den sluttet
![]()
Hehehe.. Såklart det er det! Vi må jo ikke holde sammen vettu![]()
Tegner med detDet trenger han ikke :O)
Helt enig! Føler meg mer knyttet til damene på skravletråden enn de på mitt eget terminforum, men det er gjerne fordi det er så mange der, og de er kanskje ikke like aktive som jeg er selv.JaÅh,man blir fryktelig engasjert på sånne forum
![]()
Man knytter litt bånd og
![]()
Føler meg nesten litt mobbet ja, jo ja jeg gjør detOg de klager på at vi skravler mye når de lager den ene tråden etter den andre hvor de klager på oss
Dersom de gjr det, kanskje vi skal minne dem på at uthenging av andre brukere ikke er lov etter reglene, og der henger de ut en hel gruppe medlemmer
Det hadde ikke vært så dumt i grunnOg de klager på at vi skravler mye når de lager den ene tråden etter den andre hvor de klager på oss
Hihi jeg leser meg aldri opp. Bare viss noen har quota meg![]()
Helt enig! Føler meg mer knyttet til damene på skravletråden enn de på mitt eget terminforum, men det er gjerne fordi det er så mange der, og de er kanskje ikke like aktive som jeg er selv.
Riktig for vi er bare snille vi, henger ikke ut folkEn for alle, alle for en.
Og det verst er at hadde de kommet tuslende inn hit og begynt å skravle med oss hadde de fått lov..
Er ikke som om vi stenger noen ute..
Du får heller ta et par innlegg til i kveld før du finner sengen.Det er akkurat det jeg gjør i alle fall.
Bør ha 10-20 til for å holde dagsmålet tror jeg.
Men vet ikke om jeg reelt orker det da,så jeg bare skravle for gøy
Helt enig med deg! Føler ikke jeg kjenner noen der.. Er veldig stille der og. Kanskje fordi vi er her?Helt enig! Føler meg mer knyttet til damene på skravletråden enn de på mitt eget terminforum, men det er gjerne fordi det er så mange der, og de er kanskje ikke like aktive som jeg er selv.
Du får gjøre detJeg ser det litt ann om jeg klarer 2000, frister ikke egentlig.
Signerer hvert eneste ordFor en dømmende gjeng de er på generelt. Er man 5 stk som Skravler tar det ikke lang tid og få innlegg altså. Hva søren vet de om mødrene her inne egentlig har barna sine fullt, eller om de er på idretter midt på ettermiddagen kanskje, eller når de legger seg. Kan de ikke bry seg om seg sjøl og slutte og bry seg med alt annet.
♡ Februar 2015 ♡