Felles skravle 2015

Blir sikkert en egen tråd om oss snart :p

Og de klager på at vi skravler mye når de lager den ene tråden etter den andre hvor de klager på oss :P
Dersom de gjr det, kanskje vi skal minne dem på at uthenging av andre brukere ikke er lov etter reglene, og der henger de ut en hel gruppe medlemmer

Det er det nesten ikke vits i å prøve på :p Er bare til å hoppe inn i samtalen akkurat der den sluttet :)

Det er akkurat det jeg gjør i alle fall.

Bør ha 10-20 til for å holde dagsmålet tror jeg.

Men vet ikke om jeg reelt orker det da,så jeg bare skravle for gøy

Ja :) Åh,man blir fryktelig engasjert på sånne forum :) :) Man knytter litt bånd og :)
Helt enig! Føler meg mer knyttet til damene på skravletråden enn de på mitt eget terminforum, men det er gjerne fordi det er så mange der, og de er kanskje ikke like aktive som jeg er selv.

For en dømmende gjeng de er på generelt. Er man 5 stk som Skravler tar det ikke lang tid og få innlegg altså. Hva søren vet de om mødrene her inne egentlig har barna sine fullt, eller om de er på idretter midt på ettermiddagen kanskje, eller når de legger seg. Kan de ikke bry seg om seg sjøl og slutte og bry seg med alt annet.

♡ Februar 2015 ♡

Hihi jeg leser meg aldri opp. Bare viss noen har quota meg :)

Jeg får ikke med meg det heller jeg, siden jeg har deaktivet varsler... kanskje jeg burde akrivee...

Det er akkurat det jeg gjør i alle fall.

Bør ha 10-20 til for å holde dagsmålet tror jeg.

Men vet ikke om jeg reelt orker det da,så jeg bare skravle for gøy
Du får heller ta et par innlegg til i kveld før du finner sengen.

Helt enig! Føler meg mer knyttet til damene på skravletråden enn de på mitt eget terminforum, men det er gjerne fordi det er så mange der, og de er kanskje ikke like aktive som jeg er selv.
Helt enig med deg! Føler ikke jeg kjenner noen der.. Er veldig stille der og. Kanskje fordi vi er her? :p

♡ Februar 2015 ♡

Du får gjøre det :D Jeg ser det litt ann om jeg klarer 2000, frister ikke egentlig.

Jeg prøver ikke,enn så lenge, jeg bare skravler.

Så ser vi ettersom mnd går, om jeg klarer det eller ei

Jeg HAR jo faktisk ofte sånn 1500-2000 på en mnd uten å prøve. så da er det lett å legge inn det lille ekstra om jeg ser at det nesten går...

For en dømmende gjeng de er på generelt. Er man 5 stk som Skravler tar det ikke lang tid og få innlegg altså. Hva søren vet de om mødrene her inne egentlig har barna sine fullt, eller om de er på idretter midt på ettermiddagen kanskje, eller når de legger seg. Kan de ikke bry seg om seg sjøl og slutte og bry seg med alt annet.

♡ Februar 2015 ♡
Signerer hvert eneste ord

Back
Topp