Felles skravle 2015

Kjente jeg ble provosert over den dårlig mor altså.
Syntes den var for drøy, altså! Hva med dem som trener et par ganger i uken? Er de også dårlige mødre fordi de har egne interesser utover barnet? Eller som går på kafe med venninner?

Alltid like spennende å se hva man klarer på en kveld..
Har du et mål?

28

Nei jeg har nådd målet for i dag og vel så det. Jeg er bare ute etter hygge.. (håhå det hørtes litt suspekt ut)
Mannen sitter på sin PC ved siden av meg og gjør sine ting. Vi er normalt sett ikke så flinke til det.. Vi er litt.. barnslige. Er vi i samme hus må vi helst sittet klistret sammen hahaha.
3 + år sammen og fortsatt like forelska... :p

Kommer til å leve gjennom dere som skal på oul frem til det er min tur :) Det er jo så kos,gøy og spennende på oul!! <3
Man må liksom følge med på dem som nærmer gøye ting, slik som ul! Alltid gøy å få rapporter, enten det er tidlig eller ordinær ul :D

Syntes den var for drøy, altså! Hva med dem som trener et par ganger i uken? Er de også dårlige mødre fordi de har egne interesser utover barnet? Eller som går på kafe med venninner?
Selvsagt er de det, Sist jeg sjekket så var det ikke bra om barna fikk oppmerksomhet konstant..

Kommer til å leve gjennom dere som skal på oul frem til det er min tur :) Det er jo så kos,gøy og spennende på oul!! <3
Spennende med donor.

Jeg beundrer deg litt for det er ikke et valg jeg ville klart å ta, men alle har sine grunner :) <3
Jeg håper spiren sitter :D

Nei jeg har nådd målet for i dag og vel så det. Jeg er bare ute etter hygge.. (håhå det hørtes litt suspekt ut)
Mannen sitter på sin PC ved siden av meg og gjør sine ting. Vi er normalt sett ikke så flinke til det.. Vi er litt.. barnslige. Er vi i samme hus må vi helst sittet klistret sammen hahaha.
3 + år sammen og fortsatt like forelska... :p
Koselig det da ^^

Her sitter sambo og kompisen å ser en film med Bruce Willis :p

Spennende med donor.

Jeg beundrer deg litt for det er ikke et valg jeg ville klart å ta, men alle har sine grunner :) <3
Jeg håper spiren sitter :D

Takk :) Det var ikke et vanskelig valg å ta :) Men var spennende å lese gjennom lista med donorer og prøve å danne seg et bilde av personene :)

Back
Topp