Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiOd underholdning, men jeg trenger litt støtte
TuMmY LoVe
Hihi, kjenner til det der! Ikke å gjemme seg bak blomster, men å snike i påvente av oppdatering fra noenMå ha tlf i lomma på jobb daOg snike meg til å se på tlf bak noen blomster med jevne mellomrom
![]()
DER var jeg gjennom alt siden jeg forlot i stad..
Jeg tror det blir lenge til jeg er så her aktiv igjen. hahaha. Lurer på hvor mange innlegg jeg har før kvelden er omme.
Men nå stikker jeg! Vi skal se en episode av the strain![]()
Kos dereMen nå stikker jeg! Vi skal se en episode av the strain![]()
Hihi, kjenner til det der! Ikke å gjemme seg bak blomster, men å snike i påvente av oppdatering fra noen![]()
Samme her og jeg er ikke en mamma endaKjente jeg ble provosert over den dårlig mor altså.
Kos deg frøkenMen nå stikker jeg! Vi skal se en episode av the strain![]()
Kjente jeg ble provosert over den dårlig mor altså.
Hade bra! Vi skravles i morgenMen nå stikker jeg! Vi skal se en episode av the strain![]()
Jeg er mamma å skal ikke ha på meg den der. Da poden var mindre var ikke dataen på da han var våken, men nå er han jo nesten ikke hjemme, da sitter jeg på dataen altså..Samme her og jeg er ikke en mamma enda
Samme her og jeg er ikke en mamma enda
Hihi, kjenner til det der! Ikke å gjemme seg bak blomster, men å snike i påvente av oppdatering fra noen![]()
Nei det vil jeg tro jeg ikke var, makan til vås altså..Du er ikke den eneste.
25
Jeg ble forbannet!Kjente jeg ble provosert over den dårlig mor altså.
Od underholdning, men jeg trenger litt støtte
TuMmY LoVe
Jeg er mamma å skal ikke ha på meg den der. Da poden var mindre var ikke dataen på da han var våken, men nå er han jo nesten ikke hjemme, da sitter jeg på dataen altså..