Aha.. Det ønsker en jo ikke!![]()
Noe som egentlig er litt komisk å si.
Sv.diabetes gir store barn og min største var hele 2960
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha.. Det ønsker en jo ikke!![]()
Ja ikke sant. Men har vel litt med hvor lenge en hadde det også? Hadde du det lenge i sv.skapet?Noe som egentlig er litt komisk å si.
Sv.diabetes gir store barn og min største var hele 2960![]()
Takk det var hyggelig å høre
Sannheten er at jeg er meget bestemt, vet litt om "alt" er ikke ekspert i noe, men fordi jeg er veldig direkte kan jeg forstå at enkelte kan tro at jeg selv synes jeg er verdensmester.
Jeg er en sånn person man enten liker veldig godt, eller bare ikke kan fordra. Og det synes jeg er helt greit.
Jeg sier ting som de er og man vet alltid hvor man har meg, men har nok oppdragelse og fornuft til å være tolerant over for andres meninger, tro osv. Jeg debatterer gjerne og prøver alltid å sette meg inn i motpartens situasjon.
Det synes jeg gir meg mye som menneske.
Hun er 6 år så hun har litt lett for å blande fantasi og virkelighet når hun skal gjengi ting. haha.
Men jeg ser nå store forandringer bare etter skolestart. Hun er mer moden, har fått masse nye venner (hun er en sånn som leker med alle), men kan fort bli litt veik om hun møter motstand. Men hun er flink å løse konflikter og jeg tror det er en av tingene som gjør henne populær.![]()
Det er jo fort litt mer krevende da. Et undeforum er gjort på et blunk teknisk sett
Den type tråder blir bare teite..Nei,men det er noen som stiller et spørsmål som hovedtema. F.eks. Drikker du pepsi max? Det er det som er temaet,ikke ja/nei spørsmål. Så da får ts enten Ja eller Nei som svar. Det er noen som irriterer seg over det og mener at folk må begrunne svaret sitt![]()
I'm back!Snakkes snart![]()
![]()
Sånn etter ungenes leggetid... men da skal jeg jo jobbe.... vi får se. Kanskje litt?
r pent og håper du ramler innomLike barn leker best?Du beskrev nettopp guttungen og meg*ler*
Nååå, så koselig<3Jeg er heldig daVar nede for å hente noen frosne grønnsaker og så roper guttungen: "Mammaaa, kan jeg få en nattaklem til??" Og så får han en goooood klem til. Og når jeg kommer opp, kommer det febersykt og slapt fra sofaen: "Kjære, kan jeg få et nuss?" <3 Masse kjærlighet i dette huset altså <3
Skrevet i avslappet stilling
Jeg trenger 30Nå begynner det å gå fryktelig tregt her..
Ønsker ca 50 innlegg til i dag, og trenger noen å skravle med....
![]()
r pent og håper du ramler innom
Det husker jeg ikke.Ja ikke sant. Men har vel litt med hvor lenge en hadde det også? Hadde du det lenge i sv.skapet?
Helt enig. Unødvendig pjatt!Den type tråder blir bare teite..
Har fått elveblest, så det å sitte i trange, varme klær er ikke særlig kjektHøres slitsomt ut.
Jeg sitter stille i sofaen, jeg![]()
I'm back!
What did I miss? *leser seg frampå*
Hvorfor kunne de ikke det? Ville de ikke eller fordi det ikke gikk ann?
Oi det var jo igrunnen tidlig. Også var bebiss så liten. Men gikk alt bra etterpå? Du har ikke diabetes nå?Det husker jeg ikke.
Gikk på Adipol (program for overvektige gravide på RH) og da tar med glykosebelastningstesten tidligere enn man pleier var fastlegen.
Uke 20-25 en gang, ble påvist da..
FantastiskDet er koselig det!
Da kan vi kanskje hjelpe hverandreJeg trenger 30