Felles skravle 2015

:D Takk det var hyggelig å høre :) Sannheten er at jeg er meget bestemt, vet litt om "alt" er ikke ekspert i noe, men fordi jeg er veldig direkte kan jeg forstå at enkelte kan tro at jeg selv synes jeg er verdensmester.
Jeg er en sånn person man enten liker veldig godt, eller bare ikke kan fordra. Og det synes jeg er helt greit. :)
Jeg sier ting som de er og man vet alltid hvor man har meg, men har nok oppdragelse og fornuft til å være tolerant over for andres meninger, tro osv. Jeg debatterer gjerne og prøver alltid å sette meg inn i motpartens situasjon.
Det synes jeg gir meg mye som menneske. :)

Hun er 6 år så hun har litt lett for å blande fantasi og virkelighet når hun skal gjengi ting. haha.
Men jeg ser nå store forandringer bare etter skolestart. Hun er mer moden, har fått masse nye venner (hun er en sånn som leker med alle), men kan fort bli litt veik om hun møter motstand. Men hun er flink å løse konflikter og jeg tror det er en av tingene som gjør henne populær. :)

Du beskrev nettopp guttungen og meg ;) *ler*

Det er jo fort litt mer krevende da. Et undeforum er gjort på et blunk teknisk sett

Det er sant, men jeg viste de flere gode løsninger og det forumet som var da hadde faktisk en støttefunksjon til chat, men som ikke så mange visste om.
Jeg var litt nerd en gang i tida og jobbet som admin/mod på ulike ungdomsnettsteder og lærte veldig mye. :)
Men jeg tror forumet gir de mer enn enn chat ville gjort så jeg forstår at de ikke gikk videre med det :)

Jeg er heldig da :) Var nede for å hente noen frosne grønnsaker og så roper guttungen: "Mammaaa, kan jeg få en nattaklem til??" Og så får han en goooood klem til. Og når jeg kommer opp, kommer det febersykt og slapt fra sofaen: "Kjære, kan jeg få et nuss?" <3 Masse kjærlighet i dette huset altså <3

Skrevet i avslappet stilling
Nååå, så koselig<3

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Ja ikke sant. Men har vel litt med hvor lenge en hadde det også? Hadde du det lenge i sv.skapet?
Det husker jeg ikke.
Gikk på Adipol (program for overvektige gravide på RH) og da tar med glykosebelastningstesten tidligere enn man pleier var fastlegen.
Uke 20-25 en gang, ble påvist da..

Hvorfor kunne de ikke det? Ville de ikke eller fordi det ikke gikk ann?

Jeg tror de ikke var interessert fordi forumet gir en større verdi for dem.
Kan jo hende kostnaden hadde noe å si og, men det kosta ikke så mye, mener jeg å huske.
Men forum er jo gøy :D Og vi bruker jo denne tråden til chatting i høyeste grad :)

Det husker jeg ikke.
Gikk på Adipol (program for overvektige gravide på RH) og da tar med glykosebelastningstesten tidligere enn man pleier var fastlegen.
Uke 20-25 en gang, ble påvist da..
Oi det var jo igrunnen tidlig. Også var bebiss så liten. Men gikk alt bra etterpå? Du har ikke diabetes nå?

Back
Topp