Felles skravle 2015

I 2008 spurte jeg om de kunne integrere en chat. Men det ville de ikke :(
Hvorfor kunne de ikke det? Ville de ikke eller fordi det ikke gikk ann?

Last edited:
Thihi.. Har ikke testet enda,men jeg tenker pooositive tanker :D Skal teste på lørdag før vi skal på roadtrip :)
Så spennende :D Bare så på tickeren din. Hihi, så da tenkte jeg du hadde fått pos test allerede. Krysser fingrene!

Hehe ja gjør vanligvis det, denne mnd har jeg en eksamen å skrive, noen dager på skolen og litt så må nesten prioritere :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer med premie fra aug :D Du var vel eneste fra skravletråden som vant!

Thihi... Kom en stemme fra badet nå.. "Mamma,jeg vet jeg burde ha sagt det før,men jeg er sulten" Så nå står han og gomler plomme :D
Hihi så skjønn! :P Lurt å finne på en er sulten rett før leggetid, så får en utsatt det litt :)

Så spennende :D Bare så på tickeren din. Hihi, så da tenkte jeg du hadde fått pos test allerede. Krysser fingrene!

Takk :D Tenkte at jeg ville ha ticker nå bare for å gjøre det enda mer virkelig :) Har flere venner som har en god følelse :) Hun ene sa at hun så en jente og hun andre sa at hun så ei jente og en gutt som gjemte seg litt :D

Takk :D Tenkte at jeg ville ha ticker nå bare for å gjøre det enda mer virkelig :) Har flere venner som har en god følelse :) Hun ene sa at hun så en jente og hun andre sa at hun så ei jente og en gutt som gjemte seg litt :D
Oii så spennende. Hvor mange egg satt du inn?! :D

Back
Topp