Hvorfor kunne de ikke det? Ville de ikke eller fordi det ikke gikk ann?I 2008 spurte jeg om de kunne integrere en chat. Men det ville de ikke![]()
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor kunne de ikke det? Ville de ikke eller fordi det ikke gikk ann?I 2008 spurte jeg om de kunne integrere en chat. Men det ville de ikke![]()
Heii!Poff så ble det stille!
Poff så ble det stille!
Det hadde jeg likt om de hadde værtHvorfor kunne de ikke det? Ville de ikke eller fordi det ikke gikk ann?
Har du fått pos test ? :OThihi... Jeg er her endaMen det er vel leggetid for de som har smått i hus
Guttungen min er nede og steller seg nå,så er ikke lenge til han skal mediteres i søvn
![]()
![]()
Så koselig daJeg tenkte akkurat på deg![]()
Godt å se degHeii!
Du har nok rett, har ingen så har ikke peil på såntThihi... Jeg er her endaMen det er vel leggetid for de som har smått i hus
Guttungen min er nede og steller seg nå,så er ikke lenge til han skal mediteres i søvn
![]()
![]()
Det hadde gjort seg jaDet hadde jeg likt om de hadde værtEn chat
![]()
Har du fått pos test ? :OGratulerer.
Hehe ja gjør vanligvis det, denne mnd har jeg en eksamen å skrive, noen dager på skolen og litt så må nesten prioritereMen du pleier jo å være plassert![]()
Så spennendeThihi.. Har ikke testet enda,men jeg tenker pooositive tankerSkal teste på lørdag før vi skal på roadtrip
![]()
Du har nok rett, har ingen så har ikke peil på sånt![]()
Gratulerer med premie fra augHehe ja gjør vanligvis det, denne mnd har jeg en eksamen å skrive, noen dager på skolen og litt så må nesten prioritere
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi så skjønn!Thihi... Kom en stemme fra badet nå.. "Mamma,jeg vet jeg burde ha sagt det før,men jeg er sulten" Så nå står han og gomler plomme![]()
Hihi de er no søta daThihi... Kom en stemme fra badet nå.. "Mamma,jeg vet jeg burde ha sagt det før,men jeg er sulten" Så nå står han og gomler plomme![]()
Så spennendeBare så på tickeren din. Hihi, så da tenkte jeg du hadde fått pos test allerede. Krysser fingrene!
Oii så spennende. Hvor mange egg satt du inn?!TakkTenkte at jeg ville ha ticker nå bare for å gjøre det enda mer virkelig
Har flere venner som har en god følelse
Hun ene sa at hun så en jente og hun andre sa at hun så ei jente og en gutt som gjemte seg litt
![]()