BabyGrogu
Elsker forumet
Hihi så skjønn!Lurt å finne på en er sulten rett før leggetid, så får en utsatt det litt
![]()
Thihi... Han har spilt ps3 sammen med en kompis,så han har nok faktisk glemt å kjenne etter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi så skjønn!Lurt å finne på en er sulten rett før leggetid, så får en utsatt det litt
![]()
Oi, så spennendeTakkTenkte at jeg ville ha ticker nå bare for å gjøre det enda mer virkelig
Har flere venner som har en god følelse
Hun ene sa at hun så en jente og hun andre sa at hun så ei jente og en gutt som gjemte seg litt
![]()
Hihi ja sulten kommer jo sånn helt plutseligThihi... Han har spilt ps3 sammen med en kompis,så han har nok faktisk glemt å kjenne etterMen det hender at han plutselig finner på at han er sulten
![]()
Oii så spennende. Hvor mange egg satt du inn?!![]()
Hoho, da hadde det ikke vært mye innlegg på BVJa nemlig, det gjør vi faktisk. Streiker, å det vil de nok ikke like
Hoho, da hadde det ikke vært mye innlegg på BV
TuMmY LoVe
TakkTenkte at jeg ville ha ticker nå bare for å gjøre det enda mer virkelig
Har flere venner som har en god følelse
Hun ene sa at hun så en jente og hun andre sa at hun så ei jente og en gutt som gjemte seg litt
![]()
Litt urettferdigGratulerer med premie fra augDu var vel eneste fra skravletråden som vant!
Ren sæd liker vi!Ble inseminert,så det var renset sæd som ble sprøyta oppi megSå blir spennende å se
Renset sæd er jo kun supersvømmere
![]()
Hihi ja sulten kommer jo sånn helt plutselig![]()
Ja æsj altså!!Litt urettferdig
TuMmY LoVe
Ren sæd liker vi!
Hihi jeg hadde jo drømt at jeg vant på vikinglotto forrige uke.. Så jeg gikk for å ta vikinglotto på onsdag før trekning.. Kom hjem og så de hadde gitt meg vanlig lotto til lørdag istedenfor.. Litt irriterende. Fant det selfølgelig ut etter trekning!Jaja, vart ikkje millionær på Extra i kveld heller.... Får satse på Lotto på lørdag då
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Ja ikke sant!Ooooooh yesDet som og er spennende,er jo at jeg aner jo ikke åssen pappa'n ser ut,så det er vanskelig å se for seg åssen ungen(e) kommer til å se ut
Halvt meg og halvt ??
![]()
Ånei, det var jo dritt då! Du ggikk nok glipp av nokre millionar dåHihi jeg hadde jo drømt at jeg vant på vikinglotto forrige uke.. Så jeg gikk for å ta vikinglotto på onsdag før trekning.. Kom hjem og så de hadde gitt meg vanlig lotto til lørdag istedenfor.. Litt irriterende. Fant det selfølgelig ut etter trekning!
Ooooooh yesDet som og er spennende,er jo at jeg aner jo ikke åssen pappa'n ser ut,så det er vanskelig å se for seg åssen ungen(e) kommer til å se ut
Halvt meg og halvt ??
![]()
Gratulerer så mye![]()