Hva med hobbyforumet? De har jo en ordlek der også, det er ikke akkurat en hobby
Hobby kan fungere om ikke Tamara er med på fest og høytidsforum?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med hobbyforumet? De har jo en ordlek der også, det er ikke akkurat en hobby
Å? Hva skjer?Hjelp Kenguhaha, jeg aner en liten misunnelse fra noen på generell
TuMmY LoVe
Innpå medlemsaktiviteter skulle det vært et høytidsforum
Dere som snakker om kalendergaver, er det til ungene dere lager kalender? Eller til noen andre?
Å? Hva skjer?
Til , mann, barn og mamma
Haha, det er en ja nei tråd på generell, sjekk ut denLurer jeg også på
Kan alltids spørre henne jegHobby kan fungere om ikke Tamara er med på fest og høytidsforum?
Takk du minte meg på at jeg må hente ut mer til jentungen!E-respt er f.eks knall når man har reist på ferie (innenlands) og innser at man glemte at den ene astmamedisinen var nesten helt tom, eller at man ikke hadde tatt med øyeråper. Sånn siden man ikke bruker det til daglig, men MÅ ha det hos svigermor, siden hun ha katt, og det er guttungen allergisk mot...)
Det er veldig koselig å lage kalender til andre, men veldig mye arbeid med det. Jeg har tidligere laget jØLekalender til mannen, med en ny type øl hver dag, men nå sparer jeg meg heller til minien min blir stor nok for kalender selvDa har du litt å pakke, ja.
Til mamma hadde vært gøy, men hva skulle jeg gjort til pappa da liksom? (Mamma lager til dem begge, jeg tror de får annenhver dag, og det er noe spiselig hver dag, en liten sjokoladebit somregel. Hennes sukkerfri)
Hobby forumet tror jeg er godt egnetDet var den juletråden vår da, der skulle vi ha slike linker også
Vi TRENGER den juletråden, kjenner jeg! Hvor??
Takk for tipsJeg har kjøpt lego, lysende ball ,lommebok++
Det går fort når man har noen å skravle med.Hehe, det skal gå raskt unna, men skulle gjerne kommet meg opp på en annen enn 100.plass i dag. Vi får se hva oppdateringen i kveld sier![]()
Har vært greit med pålogget folk her disse to dageneDet går fort når man har noen å skravle med.![]()
Haha, det er en ja nei tråd på generell, sjekk ut dendet er visst ikke lov å ha mange innlegg uten å kun ha skrivd ett ords svar
TuMmY LoVe
Jentungen skal få sin første. Hun startet skolen i år og jeg mistenker at alle har kalender med gaver. :/Dere som snakker om kalendergaver, er det til ungene dere lager kalender? Eller til noen andre?
Hjelp Kenguhaha, jeg aner en liten misunnelse fra noen på generell
TuMmY LoVe