Felles skravle 2015

Å det burde jeg begynne med altså;) Jeg venter på noe fra ebay ,like spennende hver gang om hva som kommer nå
Jeg har aldri handlet på ebay. :O gubben sverger til Amazon og noen japanske firmaer.

Kjipe greier. Sykehus, eller? Husker vi fikk papirresept fra barnelege på sykehuset i fjor

Sykehus er ikke på e-resept ordningen

Da havner jeg nok der i løpet av kvelden/morgendagen :) Har egentlig ikke planer om å skravle i kveld, men skravler for harde livet nå mens jeg venter på middag.
20 er jo gjort å et blunk da.

Jeg har aldri handlet på ebay. :O gubben sverger til Amazon og noen japanske firmaer.

Jeg har "nestenbestilt" en del på ebay. Og kjøpt litt.skal bli mere nå frem mot jul!

Håper de kommer dit snart. Det er jo bare SÅÅÅÅÅ genialt!

Sykehus har jo ofte den fordelen at der er apotek PÅ sykehuset da, så om man har tid kan man hente ut før man drar, så sparer man den tiden, liksom.

Funkerer det, ja, men det hender at reseptene man får på sykehus kan tas ut flere ganger også

Da havner jeg nok der i løpet av kvelden/morgendagen :) Har egentlig ikke planer om å skravle i kveld, men skravler for harde livet nå mens jeg venter på middag.
Det klarer du glatt. Du er jo rutinert i Forum skravling :D

Håper de kommer dit snart. Det er jo bare SÅÅÅÅÅ genialt!

Sykehus har jo ofte den fordelen at der er apotek PÅ sykehuset da, så om man har tid kan man hente ut før man drar, så sparer man den tiden, liksom.
Det håper jeg også

Funkerer det, ja, men det hender at reseptene man får på sykehus kan tas ut flere ganger også

Absolutt.

Men i vårt tilfelle går resepten ut på dato før det blir aktuelt, for vi hentet ut korstion, stooor tube med sterk kortison, og så var eksemet nesten helt borte allerede før timen (sånn går det med 4 mnd venting, liksom...) og det har bare kommet tilbake i mye mindre mengder, så derved har vi ikke hatt bruk for hele tuben, bare bittelitt i perioder. så den varer nok LENGE.

(Det er muligens ikke helt vanlig å ha kortison både i styrke 2 og 3, sistnevnte i to typer, i skapet sånn "til når det trengs", for oss som ikke egentlig har eksembarn da. En og annen eksemflekk får de, eldste har stadig rundt munnen....)

Det håper jeg også

E-respt er f.eks knall når man har reist på ferie (innenlands) og innser at man glemte at den ene astmamedisinen var nesten helt tom, eller at man ikke hadde tatt med øyeråper. Sånn siden man ikke bruker det til daglig, men MÅ ha det hos svigermor, siden hun ha katt, og det er guttungen allergisk mot...)

Back
Topp