Jeg har aldri handlet på ebay. :O gubben sverger til Amazon og noen japanske firmaer.Å det burde jeg begynne med altsåJeg venter på noe fra ebay ,like spennende hver gang om hva som kommer nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri handlet på ebay. :O gubben sverger til Amazon og noen japanske firmaer.Å det burde jeg begynne med altsåJeg venter på noe fra ebay ,like spennende hver gang om hva som kommer nå
Kjipe greier. Sykehus, eller? Husker vi fikk papirresept fra barnelege på sykehuset i fjor
Sykehus jaKjipe greier. Sykehus, eller? Husker vi fikk papirresept fra barnelege på sykehuset i fjor
Er det, men sykehus er ikke på den ordningen...
Hehehe
Sykehus er ikke på e-resept ordningen
Magen er grinete alleredeHmm, ikke helt lurt...
Jeg handler for mye på ebay...Jeg har aldri handlet på ebay. :O gubben sverger til Amazon og noen japanske firmaer.
20 er jo gjort å et blunk da.Da havner jeg nok der i løpet av kvelden/morgendagenHar egentlig ikke planer om å skravle i kveld, men skravler for harde livet nå mens jeg venter på middag.
Jeg har aldri handlet på ebay. :O gubben sverger til Amazon og noen japanske firmaer.
Håper de kommer dit snart. Det er jo bare SÅÅÅÅÅ genialt!
Sykehus har jo ofte den fordelen at der er apotek PÅ sykehuset da, så om man har tid kan man hente ut før man drar, så sparer man den tiden, liksom.
Det klarer du glatt. Du er jo rutinert i Forum skravlingDa havner jeg nok der i løpet av kvelden/morgendagenHar egentlig ikke planer om å skravle i kveld, men skravler for harde livet nå mens jeg venter på middag.
Er det, men sykehus er ikke på den ordningen...
Det håper jeg ogsåHåper de kommer dit snart. Det er jo bare SÅÅÅÅÅ genialt!
Sykehus har jo ofte den fordelen at der er apotek PÅ sykehuset da, så om man har tid kan man hente ut før man drar, så sparer man den tiden, liksom.
Hahaha har du bilde?En gang kjøpte jeg et Kleopatrakostyme. Fikk aldri brukt det. Utenom en gang jeg var alene hjemme og var ganske så gravid med guttungen. Da tok jeg magebilder i det. Så heeeelt på trynet ut![]()
![]()
Hva handler du?Jeg handler for mye på ebay...
Funkerer det, ja, men det hender at reseptene man får på sykehus kan tas ut flere ganger også
Alt mulig, for øyeblikket er det putetrekk, kalender og julegaver, klommebøker ++Hva handler du?![]()
Det håper jeg også