Takk du minte meg på at jeg må hente ut mer til jentungen!
Greit å være til hjelp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk du minte meg på at jeg må hente ut mer til jentungen!
Ja nei tråden?Hjelp Kenguhaha, jeg aner en liten misunnelse fra noen på generell
TuMmY LoVe
Da har du litt å planlegge skjønner jegFår du også kalender?
Næmmen så flott då;-)
Jeg trives ikke på genereltJeg holder meg stort sett unna generell da, så "plager" jeg ikke andre med skravlingen min![]()
Jeg kjøpte en med lukket rom til det i fjor, men tror ikke jeg har den linke lenger.Lommebok, det skal eldste få. Med LUKKET rom. Han fikk en ebaylommebok i julegave i fjor, og elsket motivet, men der er ikke lukket rom til mynter, så de faller bare ut. (Han samler på mynter han finner rundtom i huset... sofaen er nok en gullgruve så snart han oppdager den, for jeg har en mann som går med mynt i bukselommene, og det faller ut i sofaen...)
Hobby forumet tror jeg er godt egnet
Det var lurt. Kan jo ha ting som navnene st dåp osv der og.Hobby kan fungere om ikke Tamara er med på fest og høytidsforum?
Jeg trives ikke på generelt
Det skal jeg gjøreTa det opp med Tamara? JEg tror her VAR et før??
Haha, idiotisk! Ren misunnelse på mange innlegg!Ikk e vet jeg, men makan til surmagra innlegg da.
Det var lurt. Kan jo ha ting som navnene st dåp osv der og.
Har noen spurt?
Har sendt Tamara mld, så vente å se til hun svarerJa, det er det om ikke vi får et høytids/feiringer/festligheter-forum for planlegging.
Da blir det skravlejentenes juletråd på hobbyforumet.
Næmmen så flott då;-)
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte en med lukket rom til det i fjor, men tror ikke jeg har den linke lenger.
Har sendt Tamara mld, så vente å se til hun svarer![]()
Jeg spurte om vi kunne få et høytidsforum innpå medlemsaktiviteterJepp, jul, påske, dåp, navnefest etc.
Det er sendt en melding til Tamara, men jeg vet ikke hva som ble skrevet/foreslått?