Felles skravle 2015

Dere som snakker om kalendergaver, er det til ungene dere lager kalender? Eller til noen andre?

Jeg lager til ungene.

Evt til mannen, dersom vi snakker om det tidlig nok til at han lager til meg også...

(så skal jeg altså pepre ham med linker til ebay-greier jeg kan få da.... kan bli trangt i postkassa frem mot jul....)

Til , mann, barn og mamma

Da har du litt å pakke, ja.

Til mamma hadde vært gøy, men hva skulle jeg gjort til pappa da liksom? (Mamma lager til dem begge, jeg tror de får annenhver dag, og det er noe spiselig hver dag, en liten sjokoladebit somregel. Hennes sukkerfri)

E-respt er f.eks knall når man har reist på ferie (innenlands) og innser at man glemte at den ene astmamedisinen var nesten helt tom, eller at man ikke hadde tatt med øyeråper. Sånn siden man ikke bruker det til daglig, men MÅ ha det hos svigermor, siden hun ha katt, og det er guttungen allergisk mot...)
Takk du minte meg på at jeg må hente ut mer til jentungen!

Da har du litt å pakke, ja.

Til mamma hadde vært gøy, men hva skulle jeg gjort til pappa da liksom? (Mamma lager til dem begge, jeg tror de får annenhver dag, og det er noe spiselig hver dag, en liten sjokoladebit somregel. Hennes sukkerfri)
Det er veldig koselig å lage kalender til andre, men veldig mye arbeid med det. Jeg har tidligere laget jØLekalender til mannen, med en ny type øl hver dag, men nå sparer jeg meg heller til minien min blir stor nok for kalender selv :)

Hehe, det skal gå raskt unna, men skulle gjerne kommet meg opp på en annen enn 100.plass i dag. Vi får se hva oppdateringen i kveld sier :D
Det går fort når man har noen å skravle med. :)

Dere som snakker om kalendergaver, er det til ungene dere lager kalender? Eller til noen andre?
Jentungen skal få sin første. Hun startet skolen i år og jeg mistenker at alle har kalender med gaver. :/

Jeg holder meg stort sett unna generell da, så "plager" jeg ikke andre med skravlingen min :)

Back
Topp