Felles skravle 2015

Hmm. Nå har jeg spist, hva skal jeg gjøre da?

Ingen vits å støvsuge før gubben har boret ferdig og skrudd opp kommoden til babytøyet. Ikke får jeg lagt tøyet på plass før han er ferdig. (som burde vært i går om ikke drillen bestemte seg for å dø)
ikke har jeg nok klær av samme farge å sette på vask.

Jeg har rett og slett ingen ting å gjøre :O
Nei æsj kor kjedelig :p da hadde jeg vært i himmelen. Her skal gulvet vaskes, har satt på en klesmaskin more to go og tørketrommelen er kjørt igang. Kjøkkenet må også taes. Blææ

Fnis! Det er bebien som ikke liker å vaske opp, eller er du sånn til vanlig også? :P

-Fra appen-
Nei, det er alltid jrg som tar oppvaska ellers :) Men nå må han andre her trå til der :p

♡ Februar 2015 ♡

Nei jeg tror ikke det? :P veit ikke hvor fort det går jeg! Men har ikke satsa penger på styrtfødsel liksom :P Om det skjer saker og ting før den lørdagen som tyder på fødsel, så innbiller jeg meg at han blir hjemme!

-Fra appen-
Min første var styrtfødsel. Akkurat rett under 3 timer aktiv fødsel. Så her er jeg glad jeg bor i nærheten av sykehus.

Ambulansen bruker 8 min hit med utrykning skulle jeg trenge den.
Kjører vi selv bruker vi 15 min. :p

Hmm. Nå har jeg spist, hva skal jeg gjøre da?

Ingen vits å støvsuge før gubben har boret ferdig og skrudd opp kommoden til babytøyet. Ikke får jeg lagt tøyet på plass før han er ferdig. (som burde vært i går om ikke drillen bestemte seg for å dø)
ikke har jeg nok klær av samme farge å sette på vask.

Jeg har rett og slett ingen ting å gjøre :O
Luxusproblem...!!

-Fra appen-

Min første var styrtfødsel. Akkurat rett under 3 timer aktiv fødsel. Så her er jeg glad jeg bor i nærheten av sykehus.

Oi, håper ikke jeg får styrtfødsel. 1 t 45 min til sykehus :p

Vi bruker 20 min, så sykebilen bruker sikkert 10ish? :P Vil ikke være alene kjenner jeg!

-Fra appen-

Jeg er bombesikker på jeg ikke får noe styrtfødsel.. Jeg tipper 3 døgn :p

♡ Februar 2015 ♡

Nei æsj kor kjedelig :p da hadde jeg vært i himmelen. Her skal gulvet vaskes, har satt på en klesmaskin more to go og tørketrommelen er kjørt igang. Kjøkkenet må også taes. Blææ
Jeg får bare ikke gjort det før gubben har støvet ferdig med den kommoden. Har 88 kvm som trenger støvsuging og vask.
Kunne sikkert vasket vinduer for de ser ikke ut etter 25 millioner barnefingre i sommer. Hahaha Æsj

Jeg får bare ikke gjort det før gubben har støvet ferdig med den kommoden. Har 88 kvm som trenger støvsuging og vask.
Kunne sikkert vasket vinduer for de ser ikke ut etter 25 millioner barnefingre i sommer. Hahaha Æsj
Næh se der, du har noe å gjøre :p tihi

Ugh.
Vannet til stemor mi gikk tidlig en søndag og ungen var ute sent onsdag.
Usj!! Nei.. Får håpe på en vanlig fødsel tenker jeg ig ta det som kommer ;)

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp