Felles skravle 2015

Tror ikke jeg er så god på å lage sushi, aldri prøvd! Bare kjøpt!

-Fra appen-
Skulle ønske jeg kunne fly inn ig kjøpe meg litt og fly tilbake i sofaen :p funnet den beste stillingen her nå, tør ikke røre meg :p

♡ Februar 2015 ♡

Skulle ønske jeg kunne fly inn ig kjøpe meg litt og fly tilbake i sofaen :p funnet den beste stillingen her nå, tør ikke røre meg :p

♡ Februar 2015 ♡
Ha ha ^^ Jeg savner veldig å få mat på døra her.. Bor så utti gokk at ingen gidder å kjøre hit med mat til oss :P Vi lurte et pizzabud en gang, men de har ikke latt seg lure igjen. Også ble det snabla dyrt! Det var i den tida vi var nyforelska, pussa opp og humpa hele dagen :P Hadde ikke tid til å lage mat, eller hente den for den saks skyld :D

-Fra appen-

♡ Februar 2015 ♡
Kan ikke røre seg når man ligger godt! Hva om man bare kunne tryllet det man ville hatt? :D

Ha ha ^^ Jeg savner veldig å få mat på døra her.. Bor så utti gokk at ingen gidder å kjøre hit med mat til oss :P Vi lurte et pizzabud en gang, men de har ikke latt seg lure igjen. Også ble det snabla dyrt! Det var i den tida vi var nyforelska, pussa opp og humpa hele dagen :P Hadde ikke tid til å lage mat, eller hente den for den saks skyld :D

-Fra appen-
Haha, det var tider det :D Var vel verdt pengene? ;)

♡ Februar 2015 ♡

-Fra appen-
Hihi så søtt :D

Næææ skulle jeg få satt den vaska da tro? Skulle vaska trekket til gyngestolen jeg plukka opp på søndagen også! Hm rekker å vaske det, henge det opp og sette på en til som mannen kan henge opp når han kommer hjem.

-Fra appen-

Næææ skulle jeg få satt den vaska da tro? Skulle vaska trekket til gyngestolen jeg plukka opp på søndagen også! Hm rekker å vaske det, henge det opp og sette på en til som mannen kan henge opp når han kommer hjem.

-Fra appen-
Ikke dum plan :)

Det går fint :D Spira vokser og gror ;) Med deg da? :)

♡ Februar 2015 ♡
Sliter med vekta. Gikk ned ca 7 kg, men har tatt igjen litt. Men lille vokser og etter langt om lenge har vi klart å avsløre at det er en jente som bor i magehuset :)
Alle bortsett fra svigermor ble overlykkelig. Haha. Hun hadde håpet på en gutt for mannen har vært "omringet" av nesten bare jenter hele livet. :p

Ja her var det jo folk :)
Hvordan er formen din da? :)
Oktober er jo snart. :D
100% sykemeldt nå i innspurten! Bekkenet er litt "morsomt" :P Er så sliten nå at jeg kjenner det er greit. Skulle jobba 40% da, frem til bekkenet ikke ville mer. Men jeg kan ikke klage! :D Godt oktober snart er her, jeg har vært gravid i hele år :P

-Fra appen-

Back
Topp