Felles skravle 2015

Utrolig at du klarer å vente, jeg hadde sikkert bestilt ekstra ul bare for å vite jeg
Ha ha ja, men jeg var på oul i uke 18-19 også fikk jeg ny ul i uke 32, og jeg regnet jo med å få vite det mer sikkert da! Men han gadd ikke se etter O.o Da var jeg på nippet til å kjøre til Tønsberg på en privatklinikk der. Men mannen syntes det var galskap å kjøre en time en vei bare for å vite kjønnet :P Hadde vi venta så lenge så kunne vi vente litt til! Så da så..

-Fra appen-

Fin dato då. 16.okt fikk eg jenta mi:-)

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Ja, datoen er fin den :P Bare ikke sugen på å gå over. Kjenner tre med bursdag 7. Oktober, og i familien er det tanter og onkler med bursdag 5, 6 og 8. Oktober :P de håper bebis kommer på sin bursdag så klart :P

-Fra appen-

Ja, datoen er fin den :P Bare ikke sugen på å gå over. Kjenner tre med bursdag 7. Oktober, og i familien er det tanter og onkler med bursdag 5, 6 og 8. Oktober :P de håper bebis kommer på sin bursdag så klart :P

-Fra appen-
Haha, blir kamp om kven som "får" fødselsdagen då:-)

Jada, etter litt mat og en kaffekopp så begynner jeg selvfølgelig å bli trøtt igjen! O.o Sukk :P

-Fra appen-

Haha, blir kamp om kven som "får" fødselsdagen då:-)

Ja de er skrekkelig spente! :D Og det er vi også!

-Fra appen-

Ha ha ja, men jeg var på oul i uke 18-19 også fikk jeg ny ul i uke 32, og jeg regnet jo med å få vite det mer sikkert da! Men han gadd ikke se etter o_O Da var jeg på nippet til å kjøre til Tønsberg på en privatklinikk der. Men mannen syntes det var galskap å kjøre en time en vei bare for å vite kjønnet :p Hadde vi venta så lenge så kunne vi vente litt til! Så da så..

-Fra appen-
Ser den ja, når dere likevel har ventet så lenge så kan dere vente litt til ja.

-Fra appen-
Da må h*n prøve å komme på sin egen dag, ikke noe gøy å dele den :p

Ha ha ja, men jeg var på oul i uke 18-19 også fikk jeg ny ul i uke 32, og jeg regnet jo med å få vite det mer sikkert da! Men han gadd ikke se etter O.o Da var jeg på nippet til å kjøre til Tønsberg på en privatklinikk der. Men mannen syntes det var galskap å kjøre en time en vei bare for å vite kjønnet :P Hadde vi venta så lenge så kunne vi vente litt til! Så da så..

-Fra appen-
Jeg synes du er flink som klarer å ikke vite!

Jeg sovner snart, kunne tenkt meg og sove.
Da får du legge deg nedpå litt :) Jeg får starte en tøyvask og se om jeg ikke legger meg nedpå litt. Uggen idag.

-Fra appen-

Kanskje noen her kan lage mat til meg? Jeg kunne tenkt meg sushi!

♡ Februar 2015 ♡

Kanskje noen her kan lage mat til meg? Jeg kunne tenkt meg sushi!

♡ Februar 2015 ♡
Tror ikke jeg er så god på å lage sushi, aldri prøvd! Bare kjøpt!

-Fra appen-

Mhm, våkner vel utover dagen håper jeg.
Pleier å hjelpe å komme igang på jobb og sånn :) Hva jobber du som? Er det kontorjobb så vil jeg tro det er verre å være trøtt :P

-Fra appen-

Back
Topp