Felles skravle 2015

Heisann! Uff.. Hvorfor sliter du med å sove? Er det bekkenplager?
Ja, våknet av bekkenet, så ringte alarmen til gubben, også måtte jeg tisse, også var jeg bare lys våken:P

Jeg blir jo såå dårlig når jeg ikke kan legge opp morgningen selv og i dag måtte jeg opp tidlig og stelle meg for jeg skulle i møte med sjefen. Fikk sms på vei ut døra: Jeg er syk. Blæææ... Det visste hun vel i går kveld :p

♡ Februar 2015 ♡

Jeg har ikke blitt gravid så nei ingen termin i 2015 ennå hvertfal.

Oh yes, klart de blir det.
Min blir homo i følge enkelte, siden han fikk lekekjøkken....
Å ! Blir så irritert av sånne. Unskyld meg. Gutter kan da leke med akkurat det de vil... For det kan jo jenter. Jenter er jo bare kule om de leker med biler og kaptein sabeltann

Jeg blir jo såå dårlig når jeg ikke kan legge opp morgningen selv og i dag måtte jeg opp tidlig og stelle meg for jeg skulle i møte med sjefen. Fikk sms på vei ut døra: Jeg er syk. Blæææ... Det visste hun vel i går kveld :p

♡ Februar 2015 ♡
Æsj typisk da! Syns hun kunne gitt beskjed om det litt tidligere! Du får legge deg igjen senere :)

Å ! Blir så irritert av sånne. Unskyld meg. Gutter kan da leke med akkurat det de vil... For det kan jo jenter. Jenter er jo bare kule om de leker med biler og kaptein sabeltann
Det ble jeg også, samtidig trist på gutten deres sin vegne, han ene ønsket så veldig lekekjøkken men fikk det ikke. Da lillesøster kom til verden fikk hun , så han kunne leke med det

Oh yes!!! Mange rare pappaer. F.eks så lakker vi neglene på guttene også om vi drar frem neglelakk en dag i bhg. Kan jo ikke gjøre forskjell. Og guttene synes det er så tøfft. Pappaene derimot :p
He he he, eller om de kommer for å hente og den tøffe guttungen løper rundt i rosa prinsessekjole *knegg knegg*

Det ble jeg også, samtidig trist på gutten deres sin vegne, han ene ønsket så veldig lekekjøkken men fikk det ikke. Da lillesøster kom til verden fikk hun , så han kunne leke med det
Jeg synes sånne ting er helt sprøtt jeg :eek: *overgitt* I bhg tilbyr vi de samme lekene til alle!

♡ Februar 2015 ♡
Så kjedelig.

Nei nå må jeg komme meg avgårde til jobb :)

Back
Topp