Ja, våknet av bekkenet, så ringte alarmen til gubben, også måtte jeg tisse, også var jeg bare lys våkenHeisann! Uff.. Hvorfor sliter du med å sove? Er det bekkenplager?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, våknet av bekkenet, så ringte alarmen til gubben, også måtte jeg tisse, også var jeg bare lys våkenHeisann! Uff.. Hvorfor sliter du med å sove? Er det bekkenplager?
De også jaJa, særlig pappaer![]()
Å ! Blir så irritert av sånne. Unskyld meg. Gutter kan da leke med akkurat det de vil... For det kan jo jenter. Jenter er jo bare kule om de leker med biler og kaptein sabeltannJeg har ikke blitt gravid så nei ingen termin i 2015 ennå hvertfal.
Oh yes, klart de blir det.
Min blir homo i følge enkelte, siden han fikk lekekjøkken....
BraHeii! Det er håpefulle også!
Litt bedre enn 5 det ja.Hei hei! Vanskelig å sove idag.. men 06.30 er bedre enn 05.00!
Æsj typisk da! Syns hun kunne gitt beskjed om det litt tidligere! Du får legge deg igjen senereJeg blir jo såå dårlig når jeg ikke kan legge opp morgningen selv og i dag måtte jeg opp tidlig og stelle meg for jeg skulle i møte med sjefen. Fikk sms på vei ut døra: Jeg er syk. Blæææ... Det visste hun vel i går kveld
♡ Februar 2015 ♡
Bradå kan eg henge her med god samvittighet
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Det ble jeg også, samtidig trist på gutten deres sin vegne, han ene ønsket så veldig lekekjøkken men fikk det ikke. Da lillesøster kom til verden fikk hun , så han kunne leke med detÅ ! Blir så irritert av sånne. Unskyld meg. Gutter kan da leke med akkurat det de vil... For det kan jo jenter. Jenter er jo bare kule om de leker med biler og kaptein sabeltann
He he he, eller om de kommer for å hente og den tøffe guttungen løper rundt i rosa prinsessekjole *knegg knegg*Oh yes!!! Mange rare pappaer. F.eks så lakker vi neglene på guttene også om vi drar frem neglelakk en dag i bhg. Kan jo ikke gjøre forskjell. Og guttene synes det er så tøfft. Pappaene derimot![]()
Det kan duBradå kan eg henge her med god samvittighet
Ja,me har vel blitt einige om at det passar bra noPrøver dere på nr 2?
Jeg synes sånne ting er helt sprøtt jegDet ble jeg også, samtidig trist på gutten deres sin vegne, han ene ønsket så veldig lekekjøkken men fikk det ikke. Da lillesøster kom til verden fikk hun , så han kunne leke med det
Så spennendeJa,me har vel blitt einige om at det passar bra no
Så kjedelig.Jeg blir jo såå dårlig når jeg ikke kan legge opp morgningen selv og i dag måtte jeg opp tidlig og stelle meg for jeg skulle i møte med sjefen. Fikk sms på vei ut døra: Jeg er syk. Blæææ... Det visste hun vel i går kveld
♡ Februar 2015 ♡
Tusen takkSå spennendeLykke til
Det synes jeg også.! Stakkars barn sier jeg.Jeg synes sånne ting er helt sprøtt jeg*overgitt* I bhg tilbyr vi de samme lekene til alle!
Kos deg, håper den ikke blir for slitsom.Nei nå må jeg komme meg avgårde til jobb![]()
Takk for detKos deg, håper den ikke blir for slitsom.