Fin dato då. 16.okt fikk eg jenta miJeg håper jeg slipper. Drømte om 16. Oktober en natt. Grøss- det er 9 dager over det!
-Fra appen-
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin dato då. 16.okt fikk eg jenta miJeg håper jeg slipper. Drømte om 16. Oktober en natt. Grøss- det er 9 dager over det!
-Fra appen-
Ha ha ja, men jeg var på oul i uke 18-19 også fikk jeg ny ul i uke 32, og jeg regnet jo med å få vite det mer sikkert da! Men han gadd ikke se etterUtrolig at du klarer å vente, jeg hadde sikkert bestilt ekstra ul bare for å vite jeg
Ja, datoen er fin denFin dato då. 16.okt fikk eg jenta mi
Haha, blir kamp om kven som "får" fødselsdagen dåJa, datoen er fin denBare ikke sugen på å gå over. Kjenner tre med bursdag 7. Oktober, og i familien er det tanter og onkler med bursdag 5, 6 og 8. Oktober
de håper bebis kommer på sin bursdag så klart
-Fra appen-
Ja de er skrekkelig spente!Haha, blir kamp om kven som "får" fødselsdagen då
Sove litt daJada, etter litt mat og en kaffekopp så begynner jeg selvfølgelig å bli trøtt igjen!Sukk
-Fra appen-
Ser den ja, når dere likevel har ventet så lenge så kan dere vente litt til ja.Ha ha ja, men jeg var på oul i uke 18-19 også fikk jeg ny ul i uke 32, og jeg regnet jo med å få vite det mer sikkert da! Men han gadd ikke se etterDa var jeg på nippet til å kjøre til Tønsberg på en privatklinikk der. Men mannen syntes det var galskap å kjøre en time en vei bare for å vite kjønnet
Hadde vi venta så lenge så kunne vi vente litt til! Så da så..
-Fra appen-
Da må h*n prøve å komme på sin egen dag, ikke noe gøy å dele denJa, datoen er fin denBare ikke sugen på å gå over. Kjenner tre med bursdag 7. Oktober, og i familien er det tanter og onkler med bursdag 5, 6 og 8. Oktober
de håper bebis kommer på sin bursdag så klart
-Fra appen-
Jeg synes du er flink som klarer å ikke vite!Ha ha ja, men jeg var på oul i uke 18-19 også fikk jeg ny ul i uke 32, og jeg regnet jo med å få vite det mer sikkert da! Men han gadd ikke se etterDa var jeg på nippet til å kjøre til Tønsberg på en privatklinikk der. Men mannen syntes det var galskap å kjøre en time en vei bare for å vite kjønnet
Hadde vi venta så lenge så kunne vi vente litt til! Så da så..
-Fra appen-
Æsj det er kjedelig :/ her våknet jeg nettopp jegJada, etter litt mat og en kaffekopp så begynner jeg selvfølgelig å bli trøtt igjen!Sukk
-Fra appen-
Deilig! Får ikke gjort noe vett, bare zombiÆsj det er kjedelig :/ her våknet jeg nettopp jeg![]()
Da får du legge deg nedpå littJeg sovner snart, kunne tenkt meg og sove.
Skal dra på jobb nå så det går dessverre ikke.Da får du legge deg nedpå littJeg får starte en tøyvask og se om jeg ikke legger meg nedpå litt. Uggen idag.
-Fra appen-
Aw, kjedelig å være trøtt da!Skal dra på jobb nå så det går dessverre ikke.
Mhm, våkner vel utover dagen håper jeg.Aw, kjedelig å være trøtt da!
-Fra appen-
Tror ikke jeg er så god på å lage sushi, aldri prøvd! Bare kjøpt!Kanskje noen her kan lage mat til meg? Jeg kunne tenkt meg sushi!
♡ Februar 2015 ♡
Pleier å hjelpe å komme igang på jobb og sånnMhm, våkner vel utover dagen håper jeg.