Skulle ønske jeg kunne fly inn ig kjøpe meg litt og fly tilbake i sofaenTror ikke jeg er så god på å lage sushi, aldri prøvd! Bare kjøpt!
-Fra appen-
♡ Februar 2015 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg kunne fly inn ig kjøpe meg litt og fly tilbake i sofaenTror ikke jeg er så god på å lage sushi, aldri prøvd! Bare kjøpt!
-Fra appen-
Ha ha ^^ Jeg savner veldig å få mat på døra her.. Bor så utti gokk at ingen gidder å kjøre hit med mat til ossSkulle ønske jeg kunne fly inn ig kjøpe meg litt og fly tilbake i sofaenfunnet den beste stillingen her nå, tør ikke røre meg
♡ Februar 2015 ♡
Kan ikke røre seg når man ligger godt! Hva om man bare kunne tryllet det man ville hatt?Skulle ønske jeg kunne fly inn ig kjøpe meg litt og fly tilbake i sofaenfunnet den beste stillingen her nå, tør ikke røre meg
♡ Februar 2015 ♡
Haha, det var tider detHa ha ^^ Jeg savner veldig å få mat på døra her.. Bor så utti gokk at ingen gidder å kjøre hit med mat til ossVi lurte et pizzabud en gang, men de har ikke latt seg lure igjen. Også ble det snabla dyrt! Det var i den tida vi var nyforelska, pussa opp og humpa hele dagen
Hadde ikke tid til å lage mat, eller hente den for den saks skyld
-Fra appen-
Hihi så søttHa ha ^^ Jeg savner veldig å få mat på døra her.. Bor så utti gokk at ingen gidder å kjøre hit med mat til ossVi lurte et pizzabud en gang, men de har ikke latt seg lure igjen. Også ble det snabla dyrt! Det var i den tida vi var nyforelska, pussa opp og humpa hele dagen
Hadde ikke tid til å lage mat, eller hente den for den saks skyld
-Fra appen-
Jada, der var verdt pengene!Haha, det var tider detVar vel verdt pengene?
♡ Februar 2015 ♡
Det er en løsning jeg kan leve med!Kan ikke røre seg når man ligger godt! Hva om man bare kunne tryllet det man ville hatt?![]()
Tenk om det daKan ikke røre seg når man ligger godt! Hva om man bare kunne tryllet det man ville hatt?![]()
Har termin i desember. Jeg ramlet bare inn her for å si hei til gamle kjenteHar alle termin i 2015 her, eller er det håpefulle også?
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Gamledar xD du er da ikke så gammel?Ja, det var i gamledar'!![]()
-Fra appen-
Kunne tryllet deg tynn etter et heftig måltidDet er en løsning jeg kan leve med!
-Fra appen-
Haha nei, men det er snart sju år siden!Gamledar xD du er da ikke så gammel?
Ikke dum planNæææ skulle jeg få satt den vaska da tro? Skulle vaska trekket til gyngestolen jeg plukka opp på søndagen også! Hm rekker å vaske det, henge det opp og sette på en til som mannen kan henge opp når han kommer hjem.
-Fra appen-
Veldig koselig, bare å bli!Har termin i desember. Jeg ramlet bare inn her for å si hei til gamle kjente![]()
Sliter med vekta. Gikk ned ca 7 kg, men har tatt igjen litt. Men lille vokser og etter langt om lenge har vi klart å avsløre at det er en jente som bor i magehusetDet går fintSpira vokser og gror
Med deg da?
♡ Februar 2015 ♡
Ja her var det jo folkVeldig koselig, bare å bli!
-Fra appen-
Åh nei.. for det fikk jeg ikke lyst på nå. :OKanskje noen her kan lage mat til meg? Jeg kunne tenkt meg sushi!
♡ Februar 2015 ♡
100% sykemeldt nå i innspurten! Bekkenet er litt "morsomt"Ja her var det jo folk
Hvordan er formen din da?
Oktober er jo snart.![]()