Er jo så enkelt og greit, og billigere som regel enn i butikkSpørs om jeg må det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo så enkelt og greit, og billigere som regel enn i butikkSpørs om jeg må det![]()
tilbehøret er jo ikke helt det samme? Vel, jo, potetene er. Og surkålet?
Hurra! Hvilken gikk dere for?Kjøpt vogn i dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Netthandel sier de er braIkke si sånn.jeg skal ja i beg av desember og jul det har jeg knapt tenkt på haha.
Det blir noe hjemmelaget i år. Men lengre enn det har jeg ikke kommet.![]()
Er kanskje det, handler sjeldent på nettEr jo så enkelt og greit, og billigere som regel enn i butikk
Om mamma og svigers kommer så har jeg ikke tenkt å lage så mye, er dødsliten i føttene mine nå når jeg lager middag som tar lenger enn en halvtime.
God nattNei nå tror jeg at det er natta her.
Ta, men det er jo så koselig å gå å se og ikke minst pakke innNetthandel sier de er bra![]()
Senga her også , mannen skal jobbe hele natta så det er ingen som maserVel, mannen begynner å mase på at jeg skal logge av og legge meg.
Så jeg får vel heller gjøre det da.
Skrale videre i morgen
(eller, evt litt fra mobilen isenga, om jeg får inn rundt 10 til tror jeg at jeg er ajour med dagsmålet...)
Her er det bare fint! Oul på onsdag, og gleder meg vilt! Er veldig spent på å se den lille på skjermen igjenJa, ikke sant.. jeg er litt på Herregud jeg er jo virkelig gravid stadiet. :O
Tiden flyr.. Hvordan er det med deg da?![]()
Regner med jeg får det, sambo kan også lage mat, så jeg bergerDet skjønner jeg godtOg du er jo sprekkeferdig på juleaften,så vi får håpe at du får hjelp til maten og alt rundt
![]()
Handler omtrent alt på nett jeg, gnien Sunnmøring som liker å spare penger..Er kanskje det, handler sjeldent på nett
Og så mye vet veggisen om tilbehør til kjøtt *ler* Kålrabistappen går vel til begge? Og rødkål?
Hater å pakke inn, da er det artigere å handleTa, men det er jo så koselig å gå å se og ikke minst pakke innHelst med en julegløgg ved siden av.
![]()
Pakke inn kan du da gjøre uansettTa, men det er jo så koselig å gå å se og ikke minst pakke innHelst med en julegløgg ved siden av.
![]()
Åååh det blir braHer er det bare fint! Oul på onsdag, og gleder meg vilt! Er veldig spent på å se den lille på skjermen igjen![]()
Netthandel sier de er bra![]()
Min har sovna på sofaen, så ingen masing her hellerSenga her også , mannen skal jobbe hele natta så det er ingen som maser