Hehe. Da såHater å pakke inn, da er det artigere å handle![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Da såHater å pakke inn, da er det artigere å handle![]()
Det er ikke lenge tilHer er det bare fint! Oul på onsdag, og gleder meg vilt! Er veldig spent på å se den lille på skjermen igjen![]()
Så for meg et helt fotball nå.. bortelagetIkke akkurat for HJEMMELAGET om en skal lage det selv da....("bortelaget" derimot får du kjøpt mye fint på nett
Er kanskje det, handler sjeldent på nett
Skulle lært meg detHandler omtrent alt på nett jeg, gnien Sunnmøring som liker å spare penger..
Regner med jeg får det, sambo kan også lage mat, så jeg berger![]()
Jeg vet! Tenk, når jeg våkner opp etter å ha sovet er det bare "i morgen"Det er ikke lenge til![]()
He he da må du lære deg detSkulle lært meg detsambo er nordmøring, ikke så god til å dpare han heller
Kålrabi bruker ikke vi til ribbe, men både rød og surkål bruker vi.Kålrabistappe går sikkert til begge, jeg er bare ikke vant til det til ribbe, også har vi ribbefett, altså fra pinnekjøttet, i kålrotstappa vi lager til pinnekjøtt, så om den da smaker til svinekjøtt er jeg mindre sikker på...?
Rødkål, joda, det spiser vi dog normalt sett ikke til pinnekjøttet. (eller, jeg spiser ikke kål i det hele tatt, jeg er enkel sånn)
Her er innpakkinen nøye planlagt hvert årJaHeldigvis
![]()
Det var lurt! Jeg har kjøpt en, men den er for storHehehe.. Det er jo braJeg har begynt å se på gravidkjoler jeg
Må jo ha noe fint på juleaften
Men for all del,jeg kan jo sy en julekjole
![]()
Kålrabistappe går sikkert til begge, jeg er bare ikke vant til det til ribbe, også har vi ribbefett, altså fra pinnekjøttet, i kålrotstappa vi lager til pinnekjøtt, så om den da smaker til svinekjøtt er jeg mindre sikker på...?
Rødkål, joda, det spiser vi dog normalt sett ikke til pinnekjøttet. (eller, jeg spiser ikke kål i det hele tatt, jeg er enkel sånn)
Hvilket merke?Jeg tenker mer på det enn å praktisk gjennomføre.
Har dog bestilt meg ny shampo og balsam i dag. DET kjøper jeg alltid på nett.
Og har store ebayplaner for kalendergaver. noe amazon-eller-sånn til jul, kanskje?
Det var lurt! Jeg har kjøpt en, men den er for storVentet for lenge med å prøve den, og da kunne jeg ikke sende den tilbake lenger. Må nok kjøpe meg en ny en.
Jeg har begynt å tenkt på det, mye fint på ebay har jeg hørt.Hehehe.. Det er jo braJeg har begynt å se på gravidkjoler jeg
Må jo ha noe fint på juleaften
Men for all del,jeg kan jo sy en julekjole
![]()
Time nedtelling daJeg vet! Tenk, når jeg våkner opp etter å ha sovet er det bare "i morgen"![]()
Så for meg et helt fotball nå.. bortelaget![]()