Felles skravle 2015

Er kanskje det, handler sjeldent på nett

Jeg tenker mer på det enn å praktisk gjennomføre.

Har dog bestilt meg ny shampo og balsam i dag. DET kjøper jeg alltid på nett.

Og har store ebayplaner for kalendergaver. noe amazon-eller-sånn til jul, kanskje?

Kålrabistappe går sikkert til begge, jeg er bare ikke vant til det til ribbe, også har vi ribbefett, altså fra pinnekjøttet, i kålrotstappa vi lager til pinnekjøtt, så om den da smaker til svinekjøtt er jeg mindre sikker på...?

Rødkål, joda, det spiser vi dog normalt sett ikke til pinnekjøttet. (eller, jeg spiser ikke kål i det hele tatt, jeg er enkel sånn)
Kålrabi bruker ikke vi til ribbe, men både rød og surkål bruker vi.

Hehehe.. Det er jo bra :) Jeg har begynt å se på gravidkjoler jeg :D Må jo ha noe fint på juleaften :) Men for all del,jeg kan jo sy en julekjole :)
Det var lurt! Jeg har kjøpt en, men den er for stor :( Ventet for lenge med å prøve den, og da kunne jeg ikke sende den tilbake lenger. Må nok kjøpe meg en ny en.

Kålrabistappe går sikkert til begge, jeg er bare ikke vant til det til ribbe, også har vi ribbefett, altså fra pinnekjøttet, i kålrotstappa vi lager til pinnekjøtt, så om den da smaker til svinekjøtt er jeg mindre sikker på...?

Rødkål, joda, det spiser vi dog normalt sett ikke til pinnekjøttet. (eller, jeg spiser ikke kål i det hele tatt, jeg er enkel sånn)

Jeg spiser alle tre kålene :) Syns kålrabistappe er kjempegodt :) Hvis samboeren min vil at jeg skal blande i fett fra det jeg lager,så tar jeg ut min del av stappa før jeg blander i krafta/fettet :)

Vi har faktisk en plan om å gi hjemmelaget syltetøy og syltet frukt som julehilsen. Vi handler bare til ungene. Og egne foreldre og søsken.
Resten får en liten hilsen.:)

Jeg tenker mer på det enn å praktisk gjennomføre.

Har dog bestilt meg ny shampo og balsam i dag. DET kjøper jeg alltid på nett.

Og har store ebayplaner for kalendergaver. noe amazon-eller-sånn til jul, kanskje?
Hvilket merke?

Kalendergaver trenger jeg ikke å tenke på enda heldigvis ^^

Back
Topp