Felles skravle 2015

Ikke si sånn. :p jeg skal ja i beg av desember og jul det har jeg knapt tenkt på haha.
Det blir noe hjemmelaget i år. Men lengre enn det har jeg ikke kommet. :p
Netthandel sier de er bra :p

Vel, mannen begynner å mase på at jeg skal logge av og legge meg.
Så jeg får vel heller gjøre det da.

Skrale videre i morgen

(eller, evt litt fra mobilen isenga, om jeg får inn rundt 10 til tror jeg at jeg er ajour med dagsmålet...)

Om mamma og svigers kommer så har jeg ikke tenkt å lage så mye, er dødsliten i føttene mine nå når jeg lager middag som tar lenger enn en halvtime.

Det skjønner jeg godt :) Og du er jo sprekkeferdig på juleaften,så vi får håpe at du får hjelp til maten og alt rundt :)

Vel, mannen begynner å mase på at jeg skal logge av og legge meg.
Så jeg får vel heller gjøre det da.

Skrale videre i morgen

(eller, evt litt fra mobilen isenga, om jeg får inn rundt 10 til tror jeg at jeg er ajour med dagsmålet...)
Senga her også , mannen skal jobbe hele natta så det er ingen som maser

Ja, ikke sant.. jeg er litt på Herregud jeg er jo virkelig gravid stadiet. :O
Tiden flyr.. Hvordan er det med deg da? :)
Her er det bare fint! Oul på onsdag, og gleder meg vilt! Er veldig spent på å se den lille på skjermen igjen :)

Og så mye vet veggisen om tilbehør til kjøtt *ler* Kålrabistappen går vel til begge? Og rødkål?

Kålrabistappe går sikkert til begge, jeg er bare ikke vant til det til ribbe, også har vi ribbefett, altså fra pinnekjøttet, i kålrotstappa vi lager til pinnekjøtt, så om den da smaker til svinekjøtt er jeg mindre sikker på...?

Rødkål, joda, det spiser vi dog normalt sett ikke til pinnekjøttet. (eller, jeg spiser ikke kål i det hele tatt, jeg er enkel sånn)

Her er det bare fint! Oul på onsdag, og gleder meg vilt! Er veldig spent på å se den lille på skjermen igjen :)
Åååh det blir bra :D
Vet du hva du venter? Eller skal du kanskje ikke vite?

Jeg endte opp med privat ul for å få vite :p huff

Back
Topp