Felles skravle 2015

Vi skal handle enkelt i år, begrenser seg hvor god råd vi har, masse babyting å kjøpe.

Koselig med familie på besøk :)

Da kan jo faktisk netthandel være lurt, det er en del ting man kan få rimligere, om man bare beregner litt god tid til frakt :)

Vil være ferdig før desember, orker ikke å gå høygravid å handle julegaver
Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Selv om jeg ikke skal ha i begynnelsen av februar, er jeg sikkert ganske tung før jul.

Jeg er heldig, har funnet meg en østlending som genetisk er vestlending, og spiser pinnekjøtt. så vi har fått det enten vi feiret hos hans eller mine, og aldri vært spm om hva vi skal ha når vi nå feirer hjemme.
Ganske greit da ja

Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Selv om jeg ikke skal ha i begynnelsen av februar, er jeg sikkert ganske tung før jul.

Greit å være ferdig tidlig, uansett. Ideelt sett.

Her så spiser sambo med famile bare pinnekjøtt og min ribbe, jeg fikk ribbe i fjor. Har lovd sambo pinnekjøtt i år, men jeg spiser ikke får så det blir vell begge deler da :)

Det er jo ikke noe stress å lage to hoveddeler når tilbehøret er det samme :) Liker du å lage mat? Jeg storkoser meg på kjøkkenet. Så lenge alt går etter planen vel og merke. Hvis ikke så blir jeg litt vanskelig å ha med å gjøre *ler*

Det er jo ikke noe stress å lage to hoveddeler når tilbehøret er det samme :) Liker du å lage mat? Jeg storkoser meg på kjøkkenet. Så lenge alt går etter planen vel og merke. Hvis ikke så blir jeg litt vanskelig å ha med å gjøre *ler*

tilbehøret er jo ikke helt det samme? Vel, jo, potetene er. Og surkålet?

Jeg er heldig, har funnet meg en østlending som genetisk er vestlending, og spiser pinnekjøtt. så vi har fått det enten vi feiret hos hans eller mine, og aldri vært spm om hva vi skal ha når vi nå feirer hjemme.
Min er også østlending men vil helst ha pinnekjøtt, flinke mannen

Vil være ferdig før desember, orker ikke å gå høygravid å handle julegaver
Ikke si sånn. :p jeg skal ja i beg av desember og jul det har jeg knapt tenkt på haha.
Det blir noe hjemmelaget i år. Men lengre enn det har jeg ikke kommet. :p

Jul annethvert år hos mine og hans praktiserte vi fra vi ble sammen til året før i fjor. Det var egentlig stress, det å pakke og reise, særlig på slutten med ungene. Men JULA liker jeg uansett.

Men jeg liker bedre at vi skal være hjemme. Selv om det kan bety at vi blir bare oss fire på julaften. Men da er vi jo faktisk FIRE, så alene er vi jo ikke.
Hjemme er best synes jeg også

Om mamma og svigers kommer så har jeg ikke tenkt å lage så mye, er dødsliten i føttene mine nå når jeg lager middag som tar lenger enn en halvtime.

Back
Topp