kommer an på hvor du bor. Her er det uke 40Når er det høstferie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kommer an på hvor du bor. Her er det uke 40Når er det høstferie?
Tenkte jeg ogsåNår er det høstferie?
Når er det høstferie?
På min sto det at hvis det ble tatt før uke 12 ville ikke prøven bli analysert...Jeg hadde i uke 12. Stod tilogmed på skriver: dersom disse er tatt før uke 12 bør det tas nye
♡ Februar 2015 ♡
I Østfold er det siste uken i september. Altså 29/9 -5/10Kommer an på hvor i landet du or, er forskjellige uker på forskjellige deler av Norge..
Var vel sikkert derfor det sto man måtte ta nye daPå min sto det at hvis det ble tatt før uke 12 ville ikke prøven bli analysert...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Så rart. Her ba legen om at jeg skulle det da i uke 8. Slik at de var klare til neste kontroll som vi da skal skrive helsekort etc..På min sto det at hvis det ble tatt før uke 12 ville ikke prøven bli analysert...
♡Jente 05.07.2013♡
Når er det høstferie?
Da er det jo ikke vits i å ta...Var vel sikkert derfor det sto man måtte ta nye da![]()
♡ Februar 2015 ♡
Tok dem før uke 12 forrige gang. De har tydligvis nye retningslinjer... Aner ikke...Tok prøvene i uke 8 jeg...
TuMmY LoVe
På min sto det at hvis det ble tatt før uke 12 ville ikke prøven bli analysert...
♡Jente 05.07.2013♡
Hihi ikke det at jeg får høstferie da, bare tenkte på når det varTenkte jeg også![]()
SpennendeOk, takk.
Da blir planen min for ukene som kommer følgende:
12+0 - 12+6 en gang 1. kontroll, lege
12+0 - 13+6 en gang UL
15+0 - 15+6 en gang 2. kontroll JM
18+2 OUL
Mye helsebesøk fremover..
Samme i BuskerudI Østfold er det siste uken i september. Altså 29/9 -5/10
TuMmY LoVe
Får ikke jeg hellerHihi ikke det at jeg får høstferie da, bare tenkte på når det varKanskje jeg kan avspasere en dag om det er lite barn
![]()
Hmm jeg tok også i uke 8På min sto det at hvis det ble tatt før uke 12 ville ikke prøven bli analysert...
♡Jente 05.07.2013♡
Vi fylte ut helsekort hos jordmor i uke 5. Da søkte jeg fødeplass og svangerskapspenger. Fylte ut svarene på prøvene da de kom.Så rart. Her ba legen om at jeg skulle det da i uke 8. Slik at de var klare til neste kontroll som vi da skal skrive helsekort etc..
TuMmY LoVe
Ja det er deilig med en fri dag midt i ukaFår ikke jeg hellerhar jo ferie til jeg er ferdig med permisjon
Kjekt å avspasere![]()
Gratulerer med et livBlir jo borte den helgen også jeg da, ye ye 2000 kan man bare glemme skjønner jeg.
Har visst fått meg ett liv..
2000 klarer du lett uten en helgBlir jo borte den helgen også jeg da, ye ye 2000 kan man bare glemme skjønner jeg.
Har visst fått meg ett liv..