Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Og i aug var det mange som begynte å skravle etter en uke. Jeg lå ikke på lista engang før 8aug2000 klarer du lett uten en helg
TuMmY LoVe
Det er deilig jaJa det er deilig med en fri dag midt i uka![]()
Du er en superskravler!Ja. Og i aug var det mange som begynte å skravle etter en uke. Jeg lå ikke på lista engang før 8aug
Jeg å begynte sent i aug.Ja. Og i aug var det mange som begynte å skravle etter en uke. Jeg lå ikke på lista engang før 8aug
Det var ikke snakk om bare en helg da2000 klarer du lett uten en helg
TuMmY LoVe
Merkelig! Forskjellig praksis rundt om da....Hmm jeg tok også i uke 8
Jeg begynte etter nesten 2, og var i mål lenge før søndagJa. Og i aug var det mange som begynte å skravle etter en uke. Jeg lå ikke på lista engang før 8aug
SpennendeBlir spennende med ny ultralyd da. Du hadde vært på en allerede?
Ha ha yeah right, det var da jeg hadde ferie det.Kengu.. Du skravler jo 200 innlegg til dagen noen dager, så du er sikkert i mål om et par uker![]()
Vi er flinkeJeg å begynte sent i aug.
Det er noen innlegg pr dag det!Jeg begynte etter nesten 2, og var i mål lenge før søndag
TuMmY LoVe
Åja, da forstår jeg. For det er jo stort sett mest skravling i helgene. Om ikke vi er flinke her da ;Det var ikke snakk om bare en helg daMen 3
Hihih ja jeg vetHa ha yeah right, det var da jeg hadde ferie det.
Ett parDet er noen innlegg pr dag det!![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Dere er syyyyykt flinke. Jeg er imponertVi er flinke![]()
Jeg var ikke på list en før 10 august å var vel ferdig 20 august, men da hadde jeg jo ferieJa. Og i aug var det mange som begynte å skravle etter en uke. Jeg lå ikke på lista engang før 8aug
Vi fylte ut helsekort hos jordmor i uke 5. Da søkte jeg fødeplass og svangerskapspenger. Fylte ut svarene på prøvene da de kom.
♡Jente 05.07.2013♡
Ja for jeg tok 9+5Merkelig! Forskjellig praksis rundt om da....
♡Jente 05.07.2013♡
Var på en 6+5.
Tok duotest i da, den neste UL'en sammen med duotesten vil si noe om jeg trenger fostervannsprve