Hadde termin i mars 2008, så 9 mnd før det ihvertfall, tror jeg var her mens vi prøvde ogNår i 2007?
Var her også første gang i 2007
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde termin i mars 2008, så 9 mnd før det ihvertfall, tror jeg var her mens vi prøvde ogNår i 2007?
Var her også første gang i 2007
Hadde i uke 8Dere som er gravide, når hadde dere første kontroll hos legen?
Bra jobbaOver 67 nå![]()
Hadde termin i mars 2008, så 9 mnd før det ihvertfall, tror jeg var her mens vi prøvde og
TuMmY LoVe
Tok prøvene i uke 8 jeg...11+4.... Men de har egentlig ikke lov til å ta blodprøvene før tidligst uke 12, fordi det er så dyrt å analysere dem, så han bare jukset på termindatoen gor at jeg skulle slippe å komme tilbake noen dager senere. Var hos jordmor i uke 5 for å søke svangerskapspenger og fødeplass fordi jeg ville et annet sted enn der jeg hører til.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Bra jobba
TuMmY LoVe
SelvfølgeligDere er igang med å skravle, skjønner jeg!
Tydeligvis forskjellig praksis på forskjellige stederTok prøvene i uke 8 jeg...
TuMmY LoVe
Bare lite å gjøre i dagOg det snakker du om.
Jeg er en sinke i forhold til reaceren deg
Hu nevnte det nå sist uke at vi skulle ta de, så det gjorde jeg. Vet ikke om det er pga jeg er rehsusminus?!?Tydeligvis forskjellig praksis på forskjellige steder
Bare lite å gjøre i dag
TuMmY LoVe
Så flink du har vært!
jeg gleder meg til høstferie!
Og maskinen på fanget![]()
Ja det gjør jo det! God bedring til lille tulla <3Hun har vært i knallform på dagen i dag, det bare plutselig klikket for henne Kl 18 i kveld. Har grått siden, utenom de gangene hun har sovnet... Jeg tror jo at hun gråter fordi hun er så trøtt, men våkner pga snørra... Må bare ta en avgjørelse i morgen. Det blir jo dobbelt så mye snørr når hun gråter også....
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Hihihi nei tor ikke detMed andre ord, dagens utfordring hadde ikke vært noe for deg
Når er det høstferie?jeg gleder meg til høstferie!
Sp kjedelig at hun har blitt syk.Gjorde opprinnelig det jeg også, snakket om å dra utenlands, men nå er det snakk om at svigermor kanskje er syk, og vi må muligens ta oss litt av henne