For 10 minutter siden
Oi, hihi
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For 10 minutter siden
Aldri smakt. Skeptisk hvis det smaker whisky.. for det klarer jeg ikkeWhiskeysaus er faktisk veldig godt og passer perfekt til biff.
Har smakt det en del ganger, men aldri prøvd å lage det
Du får se å skru på TVnOi, hihi
TuMmY LoVe
Det var noe kjøtt. Ha ha fantastisk.
Aldri smakt. Skeptisk hvis det smaker whisky.. for det klarer jeg ikke![]()
Liker spritEr det whisky smaken, eller sprit smake du ikke liker.
Det er stor forskjell fra whisky til whisky, og i en saus vil spriten kokes ut
Hun har vært i knallform på dagen i dag, det bare plutselig klikket for henne Kl 18 i kveld. Har grått siden, utenom de gangene hun har sovnet... Jeg tror jo at hun gråter fordi hun er så trøtt, men våkner pga snørra... Må bare ta en avgjørelse i morgen. Det blir jo dobbelt så mye snørr når hun gråter også....Stakkars! Er hun i form i bhg da når hun er så forkjøla?
Tror ikke Hellstrøm var videre imponertAndehjerter. ja.
Veldig godt, men lett å ødelegge sammen med whiskey.. Ikke helt sikker på den, nei
Liker spritLiker ikke whisky smaken
![]()
Kosdeg , skravlesFår ta ut av maskinen og lage meg noe kveldsmatSå er det TV titting! Skravles
Hun har vært i knallform på dagen i dag, det bare plutselig klikket for henne Kl 18 i kveld. Har grått siden, utenom de gangene hun har sovnet... Jeg tror jo at hun gråter fordi hun er så trøtt, men våkner pga snørra... Må bare ta en avgjørelse i morgen. Det blir jo dobbelt så mye snørr når hun gråter også....
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Tror ikke Hellstrøm var videre imponert
Uff stakkarsHun har vært i knallform på dagen i dag, det bare plutselig klikket for henne Kl 18 i kveld. Har grått siden, utenom de gangene hun har sovnet... Jeg tror jo at hun gråter fordi hun er så trøtt, men våkner pga snørra... Må bare ta en avgjørelse i morgen. Det blir jo dobbelt så mye snørr når hun gråter også....
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Er ikke godt å si i grunnEr ikke helt sikker på hva han var minst imponert over, hvordan de behandlet kjøttet, eller at de ikke viste hva det var
Veldig spent på akkurat den dommen jaBlir spennende å høre dommen![]()
Hihi morsomt å høre de presentere rettene sineBlir spennende å høre dommen![]()
Veldig spent på akkurat den dommen ja