Felles skravle 2015

Det var noe kjøtt. Ha ha fantastisk.

Andehjerter. ja.
Veldig godt, men lett å ødelegge sammen med whiskey.. Ikke helt sikker på den, nei

Får ta ut av maskinen og lage meg noe kveldsmat :) Så er det TV titting! Skravles

Stakkars! Er hun i form i bhg da når hun er så forkjøla?
Hun har vært i knallform på dagen i dag, det bare plutselig klikket for henne Kl 18 i kveld. Har grått siden, utenom de gangene hun har sovnet... Jeg tror jo at hun gråter fordi hun er så trøtt, men våkner pga snørra... Må bare ta en avgjørelse i morgen. Det blir jo dobbelt så mye snørr når hun gråter også....

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Hun har vært i knallform på dagen i dag, det bare plutselig klikket for henne Kl 18 i kveld. Har grått siden, utenom de gangene hun har sovnet... Jeg tror jo at hun gråter fordi hun er så trøtt, men våkner pga snørra... Må bare ta en avgjørelse i morgen. Det blir jo dobbelt så mye snørr når hun gråter også....

♡Jente 05.07.2013♡

Stakkars liten.
Masse god bedring

♡Jente 05.07.2013♡
Uff stakkars

Back
Topp