Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mange som har tenkt å prøve seg på 2000 innlegg?
Jeg tror jeg hopper over det denne gangen. August har vært en veldig rolig måned for meg, men i september ser jeg at det blir liten tid til skravling. Skal prøve å holde meg på topp 100
Fra mobil.
Jeg skal prøveGadd ikke i august for da kom jeg så sent igang
Skrevet i avslappet stilling
Lykke til!
Nå er det 2000 innlegg da, syns det er litt mye!
Hvis en har tid til det, så hvorfor ikkeHehehe.. TakkAner ikke om jeg klarer det da, men gøy å prøve
Hvis en har tid til det, så hvorfor ikkeEn kan jo bli en stelleveske rikere. Og stelleveskene fra storsak er veldig veldig fine!!!
Da er det jo helt topp!Jobber bare 50% så...*ler*
Nå skal jeg lage meg noe mat, så tenker jeg å strikke i kveldHei damerhva styrer dere med i kveld? Her koser jeg meg med frøkena foreløbig. Blir nok kveld på henne om ikke så alt for lenge
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hva strikker du på?Nå skal jeg lage meg noe mat, så tenker jeg å strikke i kveld![]()
Netopp hatt middag, så skal jentene legges om ikke lenge, så rydde litt også strikke litt mens jeg sløver i sofaenHei damerhva styrer dere med i kveld? Her koser jeg meg med frøkena foreløbig. Blir nok kveld på henne om ikke så alt for lenge
Takk, håper de som får de også bir fornøydeSuper smart
TuMmY LoVe
Noen måtte jobbeBle alle borte?
TuMmY LoVe
Ikke jeg, de fleste helger er jeg opptatt så da blir det vanskeligEr det mange som har tenkt å prøve seg på 2000 innlegg?
Jeg tror jeg hopper over det denne gangen. August har vært en veldig rolig måned for meg, men i september ser jeg at det blir liten tid til skravling. Skal prøve å holde meg på topp 100
Fra mobil.
Kanskje det ja.Noen som har tenkt å skravle i kveld?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hei damerhva styrer dere med i kveld? Her koser jeg meg med frøkena foreløbig. Blir nok kveld på henne om ikke så alt for lenge
Jeg hadde 2600 forrige mnd, men har jo hatt masse tid til å skravleLykke til!
Nå er det 2000 innlegg da, syns det er litt mye!
Slapper av, heftig dag på jobb så jeg er utslått.Hei damerhva styrer dere med i kveld? Her koser jeg meg med frøkena foreløbig. Blir nok kveld på henne om ikke så alt for lenge
Får se om flere henger seg på da så vi får skravlet litt.)Hadde vært koselig.
Jeg her litt lyst..