Vi skal tegne på putetekk i år viFor et par jul'er siden, så lagde guttungen og jeg bokmerker. Det var en skikkelig hit hos lesehestene i familien
Skrevet i avslappet stilling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal tegne på putetekk i år viFor et par jul'er siden, så lagde guttungen og jeg bokmerker. Det var en skikkelig hit hos lesehestene i familien
Vi skal tegne på putetekk i år vi![]()
Du får gjøre det, er jo så mye man kan lageKult! Vet ikke helt hva vi skal lage.. Får ha en pep-talk med han snart
Det blir jo brukt masse så da er det gøy å lageOi så stilig
TuMmY LoVe
Den er på plass, jaFine premier for september også, og ingen ekstra skravlepremie enda. Men det har kommet senere flere ganger før.
* Taster på app på mobilen *
Da er det bare å selge denOg skravling er i gang, ser jeg...
Den er fin den veska.
Jeg har den. Så vet ikke om jeg prioriteter 2000.
Dog, fare for at det blir det likevel, om jeg mener å prøve eller ei...
fra app
Super smartDet blir jo brukt masse så da er det gøy å lage
Du får gjøre det, er jo så mye man kan lage![]()
Har litt lyst, men ikke sikker på om jeg orkerEr det mange som har tenkt å prøve seg på 2000 innlegg?
Jeg tror jeg hopper over det denne gangen. August har vært en veldig rolig måned for meg, men i september ser jeg at det blir liten tid til skravling. Skal prøve å holde meg på topp 100
Fra mobil.
Om dere lar være så satser jeg på 2000Har litt lyst, men ikke sikker på om jeg orker
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jepp jeg prøver. Ikke så vanskelig å være på topp 100 om man kun trenger ett par hundre innleggEr det mange som har tenkt å prøve seg på 2000 innlegg?
Jeg tror jeg hopper over det denne gangen. August har vært en veldig rolig måned for meg, men i september ser jeg at det blir liten tid til skravling. Skal prøve å holde meg på topp 100
Fra mobil.
Er det mange som har tenkt å prøve seg på 2000 innlegg?
Fra mobil.
Får prøveNoen som har tenkt å skravle i kveld?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app