Felles skravle 2015

Jeg tenker at jeg ikke gidder 2000, men vet jo aldri :) På topp 100 vil jeg være uansett.

Er det mange som har tenkt å prøve seg på 2000 innlegg?

Jeg tror jeg hopper over det denne gangen. August har vært en veldig rolig måned for meg, men i september ser jeg at det blir liten tid til skravling. Skal prøve å holde meg på topp 100:)

Fra mobil.

Jeg skal prøve :) Gadd ikke i august for da kom jeg så sent igang :)

Skrevet i avslappet stilling

Hehehe.. Takk :) Aner ikke om jeg klarer det da, men gøy å prøve :)

Skrevet i avslappet stilling
Hvis en har tid til det, så hvorfor ikke :D En kan jo bli en stelleveske rikere. Og stelleveskene fra storsak er veldig veldig fine!!!

Hei damer :) hva styrer dere med i kveld? Her koser jeg meg med frøkena foreløbig. Blir nok kveld på henne om ikke så alt for lenge :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hei damer :) hva styrer dere med i kveld? Her koser jeg meg med frøkena foreløbig. Blir nok kveld på henne om ikke så alt for lenge :)

Nå skal jeg lage meg noe mat, så tenker jeg å strikke i kveld :)

Netopp hatt middag, så skal jentene legges om ikke lenge, så rydde litt også strikke litt mens jeg sløver i sofaen :)

TuMmY LoVe

Er det mange som har tenkt å prøve seg på 2000 innlegg?

Jeg tror jeg hopper over det denne gangen. August har vært en veldig rolig måned for meg, men i september ser jeg at det blir liten tid til skravling. Skal prøve å holde meg på topp 100:)

Fra mobil.
Ikke jeg, de fleste helger er jeg opptatt så da blir det vanskelig

Back
Topp