Felles skravle 2015

Jepp, her regner det.

Hvor er hytta da, er det bedre der?

(det skal jo bare regne i dag, i morgen skal det bli bedre)

Skulle dog gjerne hatt hytte....

Her regner det også..

Regnet i går her, så nå er det sol :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Slutta her også, det bare regnet i morges.

Samme her. Regna i natt og idag tidlig. Men ingenting etter det.
Men nå ser det ut til at det blir nydelig vær i neste uke og:)

Håper du fikk sove ganske fort

fra app

Sovet etter det, vel?

fra app

Vi ønsker oss også en 2015 baby, drømmen er å få om sommeren:) håper på full klaff i løpet av høsten!:Heartred

Vi ønsker oss også en 2015 baby, drømmen er å få om sommeren:) håper på full klaff i løpet av høsten!:Heartred
Plutselig sitter den! Håper ikke dere må vente så lenge :) Har dere akkurat begynt prøvingen, eller har dere holdt på en stund allerede?

Fra mobil.

Vi ønsket oss 2013 vi. Så 2014. Nå 2015.

Eller nei, vi har ikke gjort det, bare ønsker oss et barn til. Når det enn kommer. Om det kommer.

(tung dag i dag, uvisst hvorfor)

fra app

Vi ønsket oss 2013 vi. Så 2014. Nå 2015.

Eller nei, vi har ikke gjort det, bare ønsker oss et barn til. Når det enn kommer. Om det kommer.

(tung dag i dag, uvisst hvorfor)

fra app
Noen dager er tyngre enn andre :( Håper det blir bedre for deg utover kvelden :)

♡ Februar 2015 ♡

Plutselig sitter den! Håper ikke dere må vente så lenge :) Har dere akkurat begynt prøvingen, eller har dere holdt på en stund allerede?

Fra mobil.

Vi har nettopp begynt! Første pillefrie dag var 29/7. Regner med det kan ta en stund, men jeg har aldri vært gravid i løpet av mitt snart 23 år lange liv, så jeg aner ikke om jeg har "lett" for å bli gravid eller ei :) samboeren min har også reisejobb så vi må bare kjøre på når han først er hjemme! Skulle det ikke klaffe slik at det blir sommerbaby, blir vi like glade uansett når det måtte skje:)

Ser du venter en liten spire, gratulerer så mye :Heartred

Back
Topp