Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende grafnyter ei uke til med ferie vi. Etter det er det opp senest 6, tipper jeg. nye rutiner i år, med skole i tillegg til bhg. Bhg åpner 6.45. så da går det fint at vi prøver å være ute døra før 7, men sfo åpner ikke før 7.15.
Vi må prøve oss frem. Vi satser på at en leverer og en henter, og min jobb er mer kompatibel med "komme tidlig, gå tidlig" enn mannens, som ofte sitter i møter i alle fall til 16, men de begynner ikke før 9) så jeg skal antakelig stå opp senest 6, kle på meg, hjelpe med barna om de er våken, og dra på jobb, for å kunne avslutte absolutt senest 1530 for å hente først i bhg og så på skolen, hvor sfo stenger 1630 (bhg stenger ikke før 17, men logistikken må bli sånn om jeg ikke skal kjøre veldig mye ekstra i forhold til hvor vi bor)
Æsj!! Men spennende med pergo neste pp, da krysser jeg alt for deg <3 Enkel eller dobbel dose?Har ikke. og skal neppe. Pga spotting siden lørdag, så går det vel den veien det pleier, så jeg har hentet ut pergo på apoteket
Oi spennende med pergo, Sara!Har ikke. og skal neppe. Pga spotting siden lørdag, så går det vel den veien det pleier, så jeg har hentet ut pergo på apoteket
Vi får se. Du har vel sittet med pergoresepten tidligere, men også med positiv testJa, vi får se hvordan det blir. Tempen i dag er vel ganske klar på at i dag er kommer mensen
fra app
Ja, vi får se hvordan det blir. Tempen i dag er vel ganske klar på at i dag er kommer mensen
fra app
Så vidt det jeg har skjønt kan du soise isbiter som har hull under seg pga de er fabrikk lagetFolkens, dere som har vært i syden i det siste: lå dere unna isbiter da dere var der?? Salat og sånt er vel kanskje en selvfølge å holde seg unna?
Ahaa...det skal jeg Google og se om det ligger noe mer bakSå vidt det jeg har skjønt kan du soise isbiter som har hull under seg pga de er fabrikk laget
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hehehe, utrolig hva man greierEn ting jeg sitter og ikke skjønner i kveld.
Hvordan i alle dager orket mamma og pappa 3 unger, hunder (spesielt tispe) og vegg-til-vegg teppet som bare var så moderne på 70-80-tallet...
Vi passer for øyeblikket en huhund med løpetid.Hehehe, utrolig hva man greier
♡ Februar 2015 ♡
Jeg skulle passe tispa til venninnen min for mange år siden, jeg var 16 og hadde ikke greie på noe om det. Der hadde ikke venninna mi heller for hun hadde bare putta på en truse med kun hull til rumpaVi passer for øyeblikket en huhund med løpetid.
Veldig deilig å bare kunne gå over med mopen der hun har dryppet..
Sent from my iPad using BV Forum
Huff, Stakar da men hun har det nok mye bedre nå tenker jeghund med løpetid er....slitsomt.
Det er bonusen med at vår ble hasteoperert. Hun har ikke livmor lenger, pga akutt livmorbetennelse måtte den fjernes for å redde livet, for et års tid siden. Vips, ikke mer løpetid. (pga hormonell sykdom hadde hun løpetid i 1-2 mnd, 3-4 ganger i året...)